Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#1440072
Hoi,

Ik ben hier al een tijdje aan het lezen maar het werd tijd dat ik me eens registreerde.
Wij hebben 3 hondjes: Falco, Gizmo en Toby.
Het is zo dat onze Falco (Sheltie) sinds kort epilepsie heeft.
Wij zijn dan voor hem meteen overgeschakeld op verse voeding.
Omdat we niet genoeg plaats hadden in onze vriezer, hebben we hem alleen overgeschakeld.
De anderen krijgen farmfood HE.
Maar we hebben dit weekend een grote vriezer besteld :-)  Dus na de zak farmfood krijgen ook de anderen verse voeding (nu al af en toe hoor).
We kopen enkel gluten- en granenvrije voeding (omwille van Falco's epilepsie).
Volgende merken heb ik nu alvast in de diepvries zitten:
- Farmfood Fresh
- Haaks Barf
Carnibest hebben ze ook al af en toe gekregen.
Momenteel krijgt Falco Haaks Barf, maar binnenkort ga ik eens farmfood fresh proberen.
Nu vroeg ik mij af:
Raden jullie aan van verschillende merken af te wisselen of vinden jullie het beter van gewoon bij hetzelfde merk te blijven?
Ik wissel wel zowiezo af in de soorten vlees, dat lijkt me zowiezo wel beter.  Het leuke aan die Haaks Barf is dat ze zoveel soorten hebben vind ik.
Bij mij zou afwisselen wel niet elke dag iets anders geven zijn, maar een tijdje hetzelfde geven en dan eens wat anders. Zodat ik toch zie of ze het er goed op doen.
Voor zover ik al hoorde kan het geen kwaad om verse voeding af te wisselen?

Waar zou ik eventueel verse voeding in grotere hoeveelheden kunnen aankopen? Want het probleem is dat hier nergens verdelers zijn in de buurt.
En misschien kan ik ze ook wel ergens goedkoper vinden als ik met meer koop?
Ter info ik ben van het noorden van Antwerpen.
Ik heb me al geinformeerd bij Lupa diervoeding,  misschien zijn er ook nog andere mogelijkheden?

Groetjes en alvast bedankt,

Emmanuelle
Laatst gewijzigd door Emmanuelle op zo 06 dec 2009, 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.
#1440117
[quote="inni"]
Welkom hier,



ik weet niet of Arendonk ver uit je buurt is maar daar is een klein winkeltje met verschillende merken diepvries versvoer.  LUPUS, voor 't adres moet ik even googlen ;).


Hondenspeciaalzaak Lupus

Website: www.hondenspeciaalzaak.be
[/quote]

Daar ben ik geweest voor die farm food fresh en haaks barf die ik nu heb.
Dat is nog wel een uurtje rijden voor mij. Maar eventueel heb ik dat er wel voor over.
Zouden ze daar ook iets doen als je meteen met 100 kg koopt? :)
Al levert de Lupa ook wel aan huis, dat is dan ook wel interessant ;)
#1440151
[quote="Emmanuelle"]
Daar ben ik geweest voor die farm food fresh en haaks barf die ik nu heb.
Dat is nog wel een uurtje rijden voor mij. Maar eventueel heb ik dat er wel voor over.
Zouden ze daar ook iets doen als je meteen met 100 kg koopt? :)
Al levert de Lupa ook wel aan huis, dat is dan ook wel interessant ;)
[/quote]

Ze hebben een uiitgebreider gamma op bestelling en ik geloof wel dat er ergens iets staat van aangepaste prijzen bij grotere bestellingen. Stuur even een mail naar Lupus je krijgt zeker antwoord.


Zelf haal ik de Haaksbarf in Kermt (zij hebben ook wel andere merken) maar 'k geloof niet dat dat voor jou dichterbij zal zijn.

Veel succes met je beestjes, hier is er eentje erg geholpen met 't kvv voer.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door