Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Gamble
#1438929
KAn je je hond gewoon kuikens geven? Ik was bij een dierenwinkel waar ze kuikens ingevroren hadden.
Ik wou ze kopen voor me hond maar de winkel zei dat het niet kon want het is katten voer?

Ik heb wel is meer gehoord dat iemand ze hond kuikens gaf. Weet iemand of ik het wel of niet kan geven.
Overgens Gamble is wel beginend barfer zeg maar en dan ook nog is maar 1 keer per week.
Door Anthraciet
#1438932
Tuurlijk kan je je hond ook gewoon eendagskuikens geven!
Ik heb het ook wel eens gedaan, maar voor mijn honden is het meer een snackje qua grootte en ze hebben de neiging het bijna zo door te slikken.

Ik gebruik ze dus wel voornamelijk voor de katten, maar het kan zeker geen kwaad om ze aan je hond te geven hoor! ;)
Door Gamble
#1438936
Ja ook hier is het bedoeld als snackje naast de kvv gewoon een keer een kuikentje.
Maar heb ze laten liggen omdat hij zei dat het niet kon.

Ik hou hem denk ik gewoon vast zodat ze het uit me hand kan eten en niet erin stinkt ofzo.

Ga ze dindsdag gewoon halen denk ik eff 1 kilo proberen ben heel benieuwd  :)
Door Anthraciet
#1438942
Ik denk dat het wel zal bevallen, hier waren ze er in ieder geval wel gek op :biggrin2:
(de katten overigens ook - 4 van de 5 dan, de 5e is wat lastiger als er veertjes/haartjes aan zitten ::))
Door Mevroi Kruim
#1438951
Tuurlijk kan dat, mijn honden vinden ze wel te knagen, Kátur vindt ze wel pluizig  :D
De poezels zijn er gek op trouwens.
Door Nadia
#1438966
Laat me denken aan een ander forum, waar iemand zijn hond een kuiken had gegeven, die er tegen begon te grommen en te blaffen.. Hihi..
Door ibbi
#1438976
geeft alleen wel troep  ;D  de katten smeren altijd de hele badkamer onder de eigeel
Door Gamble
#1438982
Ja ze waren idd met veren en al dus ben benieuwd wat ze ermee zal doen hihi misschien ga ik het wel filmen.
Denk dat ze niet weet dat het eetbaar is  ;D
Door deja
#1439768
Kan je een hond in plaats van een ei ook een kuiken geven heb dat hetzelfde effect als een ei.
Door deja
#1439771
Kan je je honden ook een eendagskuiken geven i.p.v. een ei, heeft dat de zelfde voedingswaarde. Sorry hij stond er net niet op dus dacht doe nog maar een keer.
Door ibbi
#1439776
deja schreef: Kan je je honden ook een eendagskuiken geven i.p.v. een ei, heeft dat de zelfde voedingswaarde. Sorry hij stond er net niet op dus dacht doe nog maar een keer.
dat kan best voor een keer  :)
Door deja
#1439828
Ja je zegt nu voor een keer maar ik hoor ook wel het is een aangekleed ei dus waarom dan niet ter vervanging van een ei.
Door Nadia
#1439853
Ik denk dat een ei toch wel wat andere voedingswaardes heeft dan ee kuiken..
Gebruikersavatar
Door koekje
#1439921
ik zie kuikens als eieren, maar dan beetje pluizig.
ik geef nooit eieren, soms als er wat overblijft als ik aan het bakken ben geweest. ot eet dat niet en sien soms.
kuikens eten ze hier erg goed.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door