Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door kattie
#14375
waar kopen jullie dongen als lijnzaadolie en kelppoeder?
en wat kan ik gebruiken ipv yoghurt?
Door sylvia
#14376
http://www.dumuchi.nl/shop

hier kun je alles krijgen wat je nodig hebt,het is ongelooflijk maar ik heb nog niets kunnen bedenken op dit gebied wat ze niet hebben of waar ze niet aan kunnen komen :D
Laatst gewijzigd door sylvia op do 09 okt 2003, 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Door kattie
#14377
http://www.dumuchi.nl/shop

hier kun je alles krijgen wat je nodig hebt,het is ongelooflijk maar ik heb nog niets kunnen bedenken op dit gebied wat ze niet hebben of waar ze niet aan kunnen komen :D
nog een vraagje:ik heb nog lijnzaadolie wat ik voor paarden gebruikte kan ik dit ook geven?zo heb ik ook nog zeewier (ook voor paarden)zou ik dat kunnen geven ipv kelp?
Door Angelique
#14378

nog een vraagje:ik heb nog lijnzaadolie wat ik voor paarden gebruikte kan ik dit ook geven?zo heb ik ook nog zeewier (ook voor paarden)zou ik dat kunnen geven ipv kelp?
Kelp=zeewier. Dus de zeewier die je nog hebt staan kun je gerust aan je hond geven. De lijnzaadolie ook, maar de hoeveelheid moet dan wel sterk aangepast worden. Afhankelijk van de grote van je hond is een paar ml. per dag voldoende.
Door kattie
#14379

Kelp=zeewier. Dus de zeewier die je nog hebt staan kun je gerust aan je hond geven. De lijnzaadolie ook, maar de hoeveelheid moet dan wel sterk aangepast worden. Afhankelijk van de grote van je hond is een paar ml. per dag voldoende.
dank je voor je reactie.ben er alleen vergeten bij te zeggen dat het om een kat gaat,maar dat zal dan ook wel kunnen neem ik aan.
Door sylvia
#14380

dank je voor je reactie.ben er alleen vergeten bij te zeggen dat het om een kat gaat,maar dat zal dan ook wel kunnen neem ik aan.
Aan de andere kant hij staat wel in de poezenhoek ;) ;D
Door kattie
#14381
Aan de andere kant hij staat wel in de poezenhoek ;) ;D
hahaha ja dat is ook weer zo ja :D
Door Angelique
#14383

dank je voor je reactie.ben er alleen vergeten bij te zeggen dat het om een kat gaat,maar dat zal dan ook wel kunnen neem ik aan.
Laat dan de lijnzaadolie maar zitten, want daar kan poes niks mee, daarvoor in de plaats zou je dan visolie moeten gebruiken.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door