Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door lightning
#1437986
kan iemand mij helpen aan adressen hier bij mij in de buurt van almere? ik zoek adressen voor me hond. mijn hond moet zwemmen maar ik vind het te koud en voor haar ook niet goed al die kou. kan iemand mij helpen?
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1438030
lightning schreef: dank je ;)
41 min. rijden vanuit Almere  ;)

Alleen is ze verhuisd naar Kamerik, dus weet niet of het dan verder is....  :-\
Door lightning
#1438062
yuki11 schreef: Vraag meteen of wij ook mogen komen  :biggrin2:
waarom zou het niet mogen? volgens mij kom je er al ;)
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1438068
lightning schreef: waarom zou het niet mogen? volgens mij kom je er al ;)
Nee, ik ga altiijd naar Vorstenbosch  :D
Maar Kamerik heeft een loopband, dus dat lijkt me ook wel wat....

Dus misschien maar om en om??  :D
Door lightning
#1438073
yuki11 schreef: Nee, ik ga altiijd naar Vorstenbosch  :D
Maar Kamerik heeft een loopband, dus dat lijkt me ook wel wat....

Dus misschien maar om en om??  :D
nou als het ver voor je waarom niet... gaan we samen vrijzwemmen met de hondjes :D
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1438081
lightning schreef: nou als het ver voor je waarom niet... gaan we samen vrijzwemmen met de hondjes :D
Gezellig, met wie kom je???  :D
Door lightning
#1438084
yuki11 schreef: Gezellig, met wie kom je???  :D
ik kom met sheila dan... hoop dat het gaat lukken wil eerst meer info en zag dat ik verwijsbrief nodig had van dierenarts maar dat zal geen probleem zijn.
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1438088
lightning schreef: ik kom met sheila dan... hoop dat het gaat lukken wil eerst meer info en zag dat ik verwijsbrief nodig had van dierenarts maar dat zal geen probleem zijn.
Yuki vraagt naar wat specificaties van Sheila  :D
Door lightning
#1438098
nou yuki sheila is een teefje van bijna 9 jaar kruising duitse herder/border collie. errug lief. is bang voor opdringere hondjes maar als ze een balletje heeft zijn alle andere hondjes ook lief :D
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1438102
lightning schreef: nou yuki sheila is een teefje van bijna 9 jaar kruising duitse herder/border collie. errug lief. is bang voor opdringere hondjes maar als ze een balletje heeft zijn alle andere hondjes ook lief :D
Klinkt als Yuki's type  :) :)
(Yuki houdt ook niet van opdringerige honden, wel van balletjes.....en ook wel van andere hondjes die op zich zelf zijn)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door