Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door millyckk
#1435094
Hoorde vanmiddag in de DSZ heel toevallig dat Rodi een doorstart maakt en over een week of 2 weer in de winkels ligt.
Goed nieuws dus voor sommige mensen!
Door Nynke
#1435218
en ik heb ergens gelezen, een week of 2 geleden, dat de diepvriesvoeding van Rodi niet terugkomt  :-X
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1435242
[quote="Nynke F"]
en ik heb ergens gelezen, een week of 2 geleden, dat de diepvriesvoeding van Rodi niet terugkomt   :-X
[/quote]

maar ze hadden toch alleen diepvries?! Of gaan ze alleen de worsten maken?!
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1435243
Smolke (brok) en Viande of zoiets (blik)  waren ook van hen en die komen wel weer op de markt. Van het diepvriesvoer weet ik het niet.
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1435261
[quote="Hitam"]
Smolke (brok) en Viande of zoiets (blik)  waren ook van hen en die komen wel weer op de markt. Van het diepvriesvoer weet ik het niet.
[/quote]

Ben blond he als het geen rodi heet komt het daar niet vandaan  ;)
Door evenstar
#1435344
In de nieuwsbrief van de Graaf petfood stond dit:

Rodi Petfood.

Na het faillisement van Rodi Petfood is de diepvriespoot overgenomen door de Teeling Petfood Group en is de productie van de Rodi producten weer opgestart.

In de 1e week van December zijn alle Rodi producten
weer leverbaar, behalve Rodi schapenvet.
Door AmStaff
#1435577
Ik had al van mijn broertje vernomen dat het bedijf waar hij werkt (Teeling petfood in heerhugowaard) Rodi overneemt.
Zal is aan hem vragen als ik terug ben van vakantie wat dan de bedoeling is,meen dat de worsten al wel weer gewoon terugkwamen.
Door Fido
#1435776
Vandaag uit 1e hand te horen gekregen dat er doorgestart wordt, óók met het diepvries!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door