Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Benjy en Misty
#1434399
Gisteren stond er voor het bezoek en voor manlief kipfilet op het menu. Een stukje kipfilet had ik in kleinere stukjes gemaakt en op het vleesschaaltje bij het kattenvoer neergezet. De dief die eerder gesnoept had van de eendenkarkas en kippenkarkas kwam aansluipen en keek snel even of ik ook keek. Natuurlijk deed ik alsof ik niks zag en ja hoor, ze begon alles langzaam op te eten!

Wonderbaarlijk was wel dat ik dit van haar niet verwacht had want ze is altijd heel kieskeurig en ook nog eens bang aangelegd.  :oIk was er dan ook van overtuigd dat zij niet de dief was die aan de karkassen had gezeten. Vanavond eens een kippennekje proberen.    :biggrin2:

De andere dame keek nog niet op of om van het BARF hapje en wilde er niks van hebben.  :(
#1435086
lauraV schreef: superrrr ;) , nu de andere kat nog zien te verleiden met een stukje vlees....
had je trouwens al een stukje vis neer gelegt voor de poezels????
Ja, dat heb ik al een gedaan maar vreemd genoeg vinden ze dat niet eens het stelen waard en ik dacht altijd dat katten dol op vis zijn. ???
Door Too
#1435137
Eddy en Benjy schreef: Ja, dat heb ik al een gedaan maar vreemd genoeg vinden ze dat niet eens het stelen waard en ik dacht altijd dat katten dol op vis zijn. ???
Mwah dat viel hier ook stevig tegen..
vis hebben ze echt leren eten de eerste sardienen werden met argwaan bekeken.. dus eerst beetje blikvis , stukje zalm en daarna vooral horsmakreeltjes Nu is verse vis gewoon lekker
Gebruikersavatar
Door WillyP
#1447460
Zazou eet hier ook geen verse vis. Vis uit blik is om te smullen, dat gebruik ik als ze iets anders van vlees niet lekker vindt. Dat meng ik dan met blikvis en dan is alles binnen mum van tijd op. En nu eet ze zelfs orgaanvlees zonder de vis :D. Zo ben ik ook stapje voor stapje verder gekomen. Jatten doet ze hier niet :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door