Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Benjy en Misty
#1433790
Ik ben op zoek naar een middel wat stress bij vuurwerk kan verminderen.
Weet iemand een goed werkend middel?

Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
Door Dian
#1433797
ik heb nu een DAP band besteld, vorig jaar ging rakker door het lint en als er nu een knal komt, wordt hij ook helemaal hyper.........ben benieuwd wat die band doet
Door Benjy en Misty
#1433801
Ik heb er inderdaad al veel goeds over gehoord. Helaas zit er een stof in die op mijn longen werkt en benauwdheid veroorzaakt. Deze kan ik dus helaas niet gebruiken. Telizen heb ik zelf ook goede ervaring mee. Dit is meer een voedingssupplement maar weet niet of het wat voor vuurwerk is.
Benjy heeft na 3 enorme knallen vorig jaar er helaas veel last van. Ze hebben er dit jaar veel zin in volgens mij want ze zijn hier al vroeg bezig tegenover andere jaren.
Door ashley
#1433949
Wij proberen dit jaar ook het "vuurwerkpakket". Met de DAP halsband en de Telizen heb ik met Loes geen goede ervaring, ze reageert nog steeds heel heftig op onweer en andere harde geluiden dus nu maar iets anders proberen voor oud en nieuw. We zijn vandaag gestart dus ben benieuwd of het ook gaat helpen tegen straaljagers en/of onweer
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1433979
joke , hoe geef je die rust  compositum ?
Loeka miept de laatste tijd heel erg over dr eten en vroeg me af of je het ook met wat water in een spuitje in de bek kon geven?
morgen beginnen we.. ;)
Door ashley
#1433983
s' morgens krijgen ze hier hun groenten en spier of orgaanvlees omdat Pluto door zijn epilepsie 2x per dag moet eten en daar doe ik voor Loes het poeder er door. Ze heeft vanmorgen haar eten gewoon opgegeten dus ze zal het niet geproefd hebben neem ik aan.
Door Mevroi Kruim
#1434199
Ik heb met Kátur hele goeie ervaringen met Rust Compositum. Ik heb de pot alvast uit de kast getrokken want ik begin ruim vantevoren. Daarnaast doe ik wel aan herconditioneren, dwz als er een knal klinkt ga ik gelijk blij juichen YES! KNAL! Da's leuk! Snoepje of wat erbij en feestje  :D
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1434337
nou , vanmorgen de 1e x rust compositium gegeven in een spuitje, en ze keek me zo beledigd aan dat t vies smaakte dat ik dr een kwart suikerklontje heb gegeven.
dr eten heeft ze nog niet op :-[
Door bloemetje
#1434345
lauraV schreef: nou , vanmorgen de 1e x rust compositium gegeven in een spuitje, en ze keek me zo beledigd aan dat t vies smaakte dat ik dr een kwart suikerklontje heb gegeven.
dr eten heeft ze nog niet op :-[
Suiker... Die zou ik maar laten de volgende keer.. Neem anders een proppie rodieworst en rol het daarin..
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door