Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Benjy en Misty
#1433321
Gisteren is zijn eten gelukkig binnen gebleven en heeft hij ook weer meer vocht binnen gekregen. :) Ben nog wel erg voorzichtig met hem wat betreft het eten. Vanavond krijgt hij een bakje Smuldier en morgen kippennekken. Ik hoop dat het dan weer goed zal gaan.

Wanneer hij het toch weer opnieuw gaat krijgen moet ik maar eens goed gaan kijken wat de oorzaak zou kunnen zijn. Misschien heeft hij teveel nieuwe dingen op korte tijd gehad. Hij heeft haaskarkas, ganskarkas voor het eerst gehad en runderstrot hebben ze ook nog maar 1 x gehad. :-\ Vorig jaar heeft hij namelijk het zelfde gehad nadat hij een paar keer wat van het eten van Benjy had gepikt.
Door Benjy en Misty
#1433344
nova schreef: Hoe is de hond verder, loopt ze vrolijk mee, of wordt ze liever met rust gelaten in de mand?
Vrolijk meelopen doet Eddy al tijden niet meer, het kost hem veel moeite vanwege zijn ademhaling en zijn balans kan hij ook niet zo heel goed meer houden. Hij heeft nu wel weer belangstelling voor de voerbak en komt kijken wanneer ik het eten klaarmaak. Hij ligt nu ook weer gewoon naast me. Toen hij zo ziek was lag hij op een plekje waar hij ongestoord kon liggen. Het enigste wat hij vandaag nog niet heeft gedaan is mij wakker maken en met mijn sloffen in zijn bek. :biggrin2:
Door Benjy en Misty
#1433356
sil59 schreef: Ga je nog naar de DA?
Beterschap voor hem!
Zoals het er nu uitziet niet. Hij heeft al veel teveel meegemaakt wat dierenartsen en ziekenhuizen betreft maar wanneer het weer achteruit gaat dan laat ik hem zeker nakijken. Hij is al een tijdje ernstig ziek en een onnodige lijdensweg wil ik hem besparen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door