Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Robian
#1431566
vanaalst schreef: rustig geweest vannacht?
Ja hij is rustig geweest. Wel heeft hij het voor elkaar gekregen mijn creatie van een losse mouw met een stuk stof vast geknoopt om zijn lijf los te krijgen.
Hij heeft dus wel aan de wond gelikt, het ziet er wel iets opgezwollen uit maar het lijkt rustig.

Ian loopt nog een klein beetje onregelmatig maar gebruikt zijn poot wel weer.
Gisteravond heb ik hem toch maar geen pijnstilling gegeven en tot nu toe heeft hij ook nog niets gehad.
Wel geef hem nu om de 2 uur een traumeel tablet.  

Om te voorkomen dat het mannetje weer aan de wond kan gaan likken heb ik nu een trui gekocht.
Één voor binnen en één tijdelijk voor buiten om de modder van zijn wond te houden.
Zo zie hij er nu uit in zijn binnen trui  :D

Afbeelding

Ian vindt dat het niet afkleed  ;D ;D Voor de rest heeft hij er geen moeite mee.
Door Robian
#1431681
Hij kijkt ook zo lekker op die foto "Ben je nu helemaal belatafelt om OOK nog een foto van me te maken?"  ;D ;D
Door Truus
#1431682
Ahhh die foto en die oogjes van..wat flikt vrouwtje me nou ;D! Gelukkig gaat het beter met Ian :D
Door Robian
#1431684
Ach, meneer ligt nu overheerlijk in zijn trui te pitten naast de computer.
Volgens mij heeft hij het me al vergeven (of hij overdenkt zijn wraak akties)  ::)
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1431740
Och, arme Ian....maar wel een mooi truitje!!  :D
heel veel beterschap voor hem en een dikke knuffel voor jullie beiden!  :bigarmhug:
Door 202Spots
#1431751
Robian schreef: Hij kijkt ook zo lekker op die foto "Ben je nu helemaal belatafelt om OOK nog een foto van me te maken?"  ;D ;D
If looks could kill...you'd be dead!!  :biggrin2:
Ik neem aan dat 't een van z'n voorpootjes is?
Vlugge beterschap gewenst hoor
Door K&D
#1431766
Robian schreef:

Afbeelding

Ian vindt dat het niet afkleed  ;D ;D Voor de rest heeft hij er geen moeite mee.
Uitermate verontrustende blik... 8)....maar het staat hem schattig.... :biggrin2:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door