Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#1431412
Al meerdere keren heb ik een poging ondernomen om onze katten op BARF te zetten. Ze wilden er beiden niks van weten, ondanks een dag vasten. Gisteravond eendenkarkas uitgelegd en in een van de voerbakken laten ontdooien. Vanmorgen kregen ze hun eten en had ik de voerbak nodig en dus de eendenkarkas verplaatst in een andere bak en in de gootsteen neergezet. Aangezien beide honden afzonderlijk eten ging ik met Eddy naar de hal. Omdat Eddy na het eten meerdere keren braakt duurt het even voordat hij klaar is. Terug gekomen in de keuken... je raad het vast... De hele zak hadden ze open gemaakt en er was zichtbaar geknaagd aan de eend. Vreemde wezens hoor, die katten van ons. Toch maar weer eens een kippennekje proberen te geven aan ze.
#1432440
Henkje schreef: kleinigheidje... ik zou katten niet laten vasten
Normaal doe ik dat dus ook niet maar wanneer ik BARF voorzet vasten ze vanzelf. De dag erna willen ze nog steeds niks. Ze eten van hun eigen voer ook vaker niet. Ze zijn bijna 17 jaar, denk dat het daarmee te maken heeft want voorheen aten ze niet maar vraten ze. ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door