Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Audrina
#143043
Ik had van iemand een paar zakjes in stukken gesneden pens gekregen om te proberen voor m'n honden. Maar die verwende etters lusten het niet. >:(
Ik heb het ze eerst op balkon gegeven, i.v.m. de lucht. Maar dat wilden ze niet, dus heb ik de voerbakken maar binnen gezet ( :-X :-X :-X ), wilden ze ook niet, ze liepen gewoon zwaar beledigd bij hun schalen weg. Ik heb er een beetje heet water overheen gegooid, ook niet goed. Een beetje kippenbouillon ook niet. Gemengd met ander vlees, weer niks. :-\
Iemand nog ideetjes hoe ik het lekkerder voor ze kan maken?
Door Lizzy
#143105
Was het wel echt vuile pens? Mmmm, gek.... ik ken eigenlijk geen honden die pens niet lekker vinden! Je zou nog een keer een echt vies lapje kunnen proberen!
Door Audrina
#143138
Ja, het was vuile pens, maar dan in stukjes. Ik snap het niet, want in CB zit ook vuile pens verwerkt en dat eten ze wel. En pens van smuldier of rodi eten ze ook gewoon.

Rauwe eieren vinden ze te min. Ja, ik heb een stel verwende nesten. ::)

Ik zal binnenkort eens ergens een lap vuile pens halen, kijken of ze dat dan wel lusten.
Door Janet
#143226
Niet lekkerder maken. Gewoon voorzetten, desnoods in iets kleinere stukken gesneden. Niet eten? Dan weghalen en de volgende maaltijd opnieuw voorzetten. Niets tussendoor geven.
Door qyan
#145533
haha, ja het was vuile pens, de pens kwam bij mij vandaan.
het is de pens die qyan ook niet moet ::)
qyan vindt het ondanks dat het gesneden is teveel kauwwerk en heeft ook liever fijn gemalen pens uit een bakje >:( ;D
Door qyan
#145648
ja hoor, de pens is in orde.
hond van een vriendin van me en het hondje van de buurvrouw eet het wel, dat had ik al uit geprobeerd ;).
qyan eet het ook wel, maar dan moet ik het zo verschrikkelijk klein knippen, en daar heb ik dus absoluut geen zin in ;)
hij eet het, of hij eet het niet en blijkbaar eet meneer het zo niet,
hij wil alles zo fijn mogelijk gemalen (maar hij is niet verwend hoor ;D)
maar ik weiger om pens die al in niet al te grote stukken is gesneden zo verschrikkelijk klein te knippen dat meneer het wel blieft.
heb ook geprobeerd om het steeds groter te maken en langzaam de stukken op te bouwen qua grootte, maar hij laat het gewoon staan.
uithongeren voor pens heb ik verder ook weinig zin in, zit immers ook door de CB, krijgt ook de kruidenmix van CB, dus hij komt niets tekort en wilde het zelf eigenlijk alleen maar geven omdat honden het normaal gesproken een lekkernij vinden ;D

maar de pens is dus gewoon goed ;)
Laatst gewijzigd door qyan op za 14 aug 2004, 23:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Audrina
#145679
Het lag ook niet aan de pens, het lag aan dat stel verwende monsters van mij. :-\ En uithongeren voor de pens doe ik net zoals Wendy ook niet, omdat ze hier ook op de CB staan. ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door