Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Miske
#1429668
Olly barft volledig sinds een half jaar ongeveer, sinds iets meer dan een jaar eet ze al KVV/rauw vlees dus ze is er niet echt onbekend meer mee.

We gaan nu langzaam aan beginnen met ook het voeren van (stukken) prooidieren met huid/haar/vacht.

Vandaag stond er 1 eendagskuiken op het menu; voordien had ze runderhart gegeten.

Nu nog geen 2 minuten nadat ze had met smaak had opgepeuzeld, is het hier weer uitgekomen.

Ik dacht: ik laat het liggen, ze mag het weer opeten, maar nee hoor, ze laat het ongeroerd liggen.

Heb even getast (ja, bwekkes!) want ik zie het niet, maar het is toch echt het eendagskuiken dat er uit is gekomen.

Is dit herkenbaar, of kan ik best het eendagskuiken met iets anders geven, of ...?  Ze had trouwens eerst het runderhart opgegeten, en nadien was ze met het eendagskuiken aan de slag gegaan.

Tips zijn welkom!
Door Miske
#1429820
nikèdog2000 schreef: hier vier van de vijf honden
eten eendagskuikens
nog nooit terug gespuugd
misschien zat ze te vol?
geef het eens als een tussen doortje
kijken of ze het dan binnen houd
Te vol zat ze volgens mij toch nog niet; het was nl. sowieso te weinig runderhart dat ik had uitgelegd dus met het eendagskuiken kwam ik aan ongeveer aan haar ideaal gewicht.

Nu, ik heb het braaksel laten liggen maar wat ik niet echt meteen doorhad (ben blind), is dat mevrouw er bij zat te kijken.

Ik zei wel "yes" om haar het braaksel te doen opeten, maar ze deed niets.

Ik ben dan recht gaan staan en heb ook het handgebaar "yes" gedaan om aan te geven dat ze echt wel mag eten van de grond en mevrouw heeft dan smakelijk alles weer binnen gewerkt :).  Dit nadat ze een dik uur had gezeten bij het braaksel.  Echt wel een punctueel hondje hoor :):)!

Tot nu toe is alles er in gebleven ...

Dus duimen maar ...!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door