Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door May Linn
#1429270
Ik ben zeer tevreden over de lupa-barfproducten.
Meeste producten zit nog veel vlees aan en er is goed overleg.
Kvv voer ik niet, maar de kwaliteit van de bekende merken zal gewoon constant zijn neem ik aan.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1429308
ik ben zeer tevreden, alles van goede kwaliteit, je krijgt wat je besteld en wordt keurig overlegt hoe en wat..
met kvv geen ervaring..
Door smurfie
#1429325
Ik zou volledig op barf willen gaan maar durf nog niet, want een chihuahua en grote karkassen  :biggrin2: 'k moet eerst eens een karkas(kleine soort) meebrengen en dan....... hij heeft wel al een paar x kwartel volledig gehad(zonder veren) en dat gaat prima, misschien kan je èèn karkas doormidden hakken en dan geven, is ook een klein karkas niet  ;D wel lust ie alle soorten kvv.
grtn
Door **Jolanda**
#1429357
Je kunt volgens mijn ook heel goed grotere karkassen door midden knippen. Lamskoppen worden ook in 2en gezaagt omdat een hele te groot is.

Je kunt natuurlijk ook kippen-, kalkoen- en eendennekken gebruiken. Dan heb je al 3 diersoorten, doe daar rund- en paardenvlees bij en lamsorgaan en je hebt in totaal 6 verschillende diersoorten en je kunt een mooie menu maken.
Door Xanadu
#1429433
Toevallig heb ik vorige week ook voor het eerst een bestelling bij Lupa geplaatst met onder andere Lupa Paardenmenu compleet glutenvrij. En zelfs onze viervoeters, met enorm gevoelige darmen, hebben er super op gereageerd. Verder ook zeer te spreken over de service. Een aanrader dus!
Door Nadia
#1429511
Mooi om te weten allemaal..

Ik heb me wel eens afgevraagd of er mensen met en chi barfen en zo ja hoe.
Door dingogirl
#1429604
ik bestel altijd bij de lupa,
heel tevreden. goede kwaliteit en het wordt precies op de afgesproken tijd gebracht.
de kvv heb ik in het begin gehad. prima, maar ik voer nu vooral haaks en af en toe bibi.
gr marianne  :)
Door smurfie
#1429660
@ nadia,
ohh ja mijn chi trekt en sleurt aan de kwartelkarkas en ook geef ik hem kipfilet rauw natuurlijk ('t is wel nog geen karkas) maar dat vind ie denk ik keigoed en lekker, hij staat en ligt trekt en zeult  in alle positie's  ;)
@ Jol, bedankt voor de toffe tip en menu.
grtn
Door linda1985
#1429714
Hier ook een tevreden klant, en inderdaad belt ze altijd van te voren hoe laat ze er is. En ze levert mooie producten
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door