Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1427523
Hmm, lang geleden, deze verschijnselen, maar ze zijn er weer...
Yuki heeft weer nekpijn (denk ik)...kan zijn draai niet vinden, kreunt veel, loopt van de ene plaats naar de andere..en weer terug. Soms kijkt ie mij vragend aan en houdt dan zijn kop op een wat vreemde manier (in een rechte lijn, alsof ie ergens onder door moet en moet bukken, zoiets  :-\).

Tja, en wat dan??
Donderdag hebben we een afspraak bij Martine, dus pijnstillers lijkt me a) niet handig en b) die hebben nog nooit laten zien hier iets aan te doen/de pijn te verlichten.
Hoe krijg ik dat werveltje weer daar waar ie hoort???
(fysio, osteo etc. hebben altijd een wachttijd...en dat is in dit soort gevallen niet handig  :( )
Door bloemetje
#1427525
Arme Yuki  :-\. Is er niet een osteo zonder wachttijd (Edwin?)? Ik dacht dat Yuki altijd goed reageerd op een spuit rymadyl... Misschien is dat wat..
Anders weet ik het ook niet helaas  :(
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1427545
bloemetje schreef: Arme Yuki  :-\. Is er niet een osteo zonder wachttijd (Edwin?)? Ik dacht dat Yuki altijd goed reageerd op een spuit rymadyl... Misschien is dat wat..
Anders weet ik het ook niet helaas  :(
Heee Bloemetje, dat is een goeie!!!
Nog niet aan gedacht (omdat het wenselijk is voor de osteo-behandeling geen pijnstillers te gebruiken)....dat wordt een ritje da zo (zal eerst even overleggen met de osteo)!!
Thanxxx!!
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1427716
Heb Martine een smsje gestuurd met de vraag; wat te doen...nog geen antwoord. Als ik binnen nu en een half uur niets hoor, probeer ik haar even te bellen voor overleg. Bereik ik haar niet, dan bel ik mijn da of ik nu even langs kan komen voor een injectie.....

:'(
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1427719
May Linn schreef: Beterschap met Yuki!
Miss helpt het hem, z'n nek wat te masseren zodat spieren wat kunnen ontspannen.
Ja, dat doe ik ook altijd wel, maar ik zie duidelijk dat er iets niet goed zit, en dan helpt masseren wel tegen de gevolgen, maar niet tegen de oorzaak (denk ik) en ik durf dan ook niet zo goed  :-X
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1427722
Mevroi Kruim schreef: Kun je Martine niet bellen om te vragen of hij eerder kan komen? Dit lijkt me toch een spoedgeval.
Weet eigenlijk niet of osteopathen ook wervels manipuleren???
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1427733
Antwoord van Martine gehad...
"Als het echt niet gaat, geef hem dan maar een pijnstiller. Donderdag hebben we een afspraak staan, dus als het lukt wacht die dan even af"

tja, wanneer gaat het 'echt niet'???
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door