Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#1426660
Hallo Allemaal,
Onze kater Mickey hoest s nachts wel eens, we hebben hem sinds kort op Versvlees voer met brokjes van Proplan, ook sinds kort voor gestreriliseerde katten , daarvoor heeft hij een paar maanden geleden vreselijk last van Krisstallen in zijn urine gehad, gelukkig is dat weer goed, nu hoest hij nog steeds , dat deed hij toen ook, we denekn aan een haarbal, en hebben in de Dierenwinkel pasta tegen haarballen gekocht, maar tot nu toe helpt het niet zoveel, we zijn toen maar over gegaan op ander voer kvv voer in combinatie met de brok van Proplan, moet zeggen dat het al veel beter gaat, maar hij blijft af en toe hoesten en dan s nacht?? :sleep1:
Wie heeft er een idee wat er nu eigenlijk aan de hand is met Mickey?
Hij is verder hartstikke actief niks aan de hand
En heeft iemand een idee om het te verhelpen?
Gebruikersavatar
Door koekje
#1426735
kan vanalles zijn; grassprietje vast in de keel, idd haarbal, of iets van niesziekte of kennelhoest/keelontsteking. of hij heeft last van te droge lucht.

waarom geef je brok?
#1426891
Hoi Dankjewel,
De katten zijn van mijn Moeder , ik heb haar nu eindelijk zover dat ze de katten kvv geeft ipv Blik , dus volledig kvv geven, komt hopelijk later, maar tjeej kennelhoest had ik nooit aan gedacht eigenlijk bij katten??
Kan dat??
Maar dat betekend dat hij toch aan de antibiotica zal moeten?
Moeten we toch eerst naar de DA pff waarschijnlijk dan...
Dankjewel voor je reactie
Gebruikersavatar
Door koekje
#1426961
het gebeurt niet zo vaak, maar kennelhoest kan ook bij katten voorkomen. ot en sien hebben het recent ook gehad en ik er meer over gehoord de laatste tijd.
AB is niet per definitie noodzakelijk; Ot heeft toen ook niets gehad, omdat ze het goed zelf aankon.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door