Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Xanadu
#1422900
Voor een van onze goldens heb ik een chlorofyl reinigingspakket van Silverlinde besteld met chlorofyl, citroen olie, jeneverbes olie en teatree olie. Het is de eerste keer dat ik haar ga ontgiften. Bij al het nieuwe dat ze krijgt, ben ik enorm huiverig of ze niet vreselijk aan de diarree gaat. Ze heeft gevoelige darmen en we zijn net blij dat het sinds een half jaar (sinds ze op het vers vlees staat) aanmerkelijk beter gaat. Heeft iemand ervaring met deze kuur? En zou een golden retriever onder de grote of de middelgrote honden gerekend worden?
Door Xanadu
#1423535
Lizzy schreef: Ik alleen met chlorella, waar chlorofyl in zit. Wat zeggen ze bij Silverlinde hierover?
Niet zoveel. Op het flesje staat dat het middel geen negatieve effecten kent. Ieder individu zal natuurlijk ook anders reageren.
Blijf ik me nog wel afvragen of een golden retriever van 30 kg onder de grote of middelgrote honden gerekend dient te worden...
Door Lizzy
#1423619
Xanadu schreef: Niet zoveel. Op het flesje staat dat het middel geen negatieve effecten kent. Ieder individu zal natuurlijk ook anders reageren.
Blijf ik me nog wel afvragen of een golden retriever van 30 kg onder de grote of middelgrote honden gerekend dient te worden...
Ik zou zeggen middelgroot.
Door Xanadu
#1423652
Lizzy schreef: Ik zou zeggen middelgroot.
Ja, was mijn idee ook al. Want als een golden retriever al een grote hond is, wat is bijvoorbeeld een newfoundlander of mastino dan?
In ieder geval dank voor je reactie, Lizzy.
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1425970
Xanadu schreef: Voor een van onze goldens heb ik een chlorofyl reinigingspakket van Silverlinde besteld met chlorofyl, citroen olie, jeneverbes olie en teatree olie. Het is de eerste keer dat ik haar ga ontgiften. Bij al het nieuwe dat ze krijgt, ben ik enorm huiverig of ze niet vreselijk aan de diarree gaat. Ze heeft gevoelige darmen en we zijn net blij dat het sinds een half jaar (sinds ze op het vers vlees staat) aanmerkelijk beter gaat. Heeft iemand ervaring met deze kuur? En zou een golden retriever onder de grote of de middelgrote honden gerekend worden?
Beetje vreemd, daar tea tree niet voor inwendig gebruik is :-\
Gebruikersavatar
Door *Nikki*
#1426015
yuki11 schreef: Beetje vreemd, daar tea tree niet voor inwendig gebruik is :-\
Uhhhhhhhh ik gebruik het al jaren verdunt voor inwendig gebruik en tea tree kan daar gewoon voor gebruikt worden.

Ga maar eens Googlen 8) ;)
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1426288
*Nikki* schreef: Uhhhhhhhh ik gebruik het al jaren verdunt voor inwendig gebruik en tea tree kan daar gewoon voor gebruikt worden.

Ga maar eens Googlen 8) ;)
Ik gebruik het ook inwendig, maar op t flesje staat duidelijk; niet voor inwendig gebruik :-\ :D
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door