Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door essie74
#1426061
Hallo allemaal,

Door alle ellende met onze jes en de foute diagnoses( helaas) zit Jesse nu al 15 weken aan 4x 50mg carporal tabletten per dag. nu met de operatie in het vooruitzicht heb ik al vele goede verhalen gehoord van mens en dier met het gebruik van ARnica Maar welke dosering gebruik ik dan? Kan ik van VSM reco Vetsem hiervoor ook in zetten?

En van de pijn composium kan ik dat ook gebruiken bij de reguliere pijnstillers? of hebben julllie misschien nog wel veel betere artikelen aan te bevelen voor ons?

Hoor het graag!

gr,

Esther
Door Lizzy
#1426157
Ik zou zeker Recovetsem proberen! Daar zit Arnica in. En meer: samenstelling Per 100 gr: Arnica montana D6 20 gr, Calendula officinalis D2 20 gr, Echinacea angustifolia D2 20 gr, Hypericum perforatum D6 20 gr, Staphisagria D4 20 gr

Hypericum helpt bijv. bij het herstel van beschadigde zenuwen. Wereldspul, Recovetsem.

Pijn Compositum weet ik niet, of dat een fijn middel is na een operatie. Misschien dat iemand anders dat weet.
#1431743
Ik zou inderdaad recovetsem gaan geven.
En pijncompositum kun je samen met reguliere pijnstillers gebruiken. Ik vind dit zelf wel een goede aanvulling op de recovetsem na de operatie, om de pijn te stillen en bij ontstekingen.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door