Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door kattie
#14252
ik ben me nu aan het verdiepen in versvlees voor de katten en misschien zelfs wel barf.maar ik wil toch 1x per week brokken geven voor als we met vakantie gaan of iets dergelijks.welke brokken zijn goed?dan bedoel ik dus dat er geen rotzooi e.d inzit...ik dacht zelf aan biofood of ecofood.kan ik dit ook gewoon aan mijn kittens geven? (6 maanden en 5 weken)
Door Lizzy
#14253
Als je het niet erg vindt, ga ik deze vraag naar de kattencategorie verplaatsen.

Groetjes, Lizzy
Gebruikersavatar
Door chooky
#14254
Als ik brokjes geef (voor af en toe en voor clickertraining ;D) geef ik yarrah brokjes. Ik heb de biofood nog niet uitgeprobeerd. Voordat ze hier overgingen op carnibest heb ik ze een tijdje blik van carocat gegeven om de overgang met deze lastige mormels te versoepelen.
Door kattie
#14255
Als je het niet erg vindt, ga ik deze vraag naar de kattencategorie verplaatsen.

Groetjes, Lizzy
nee hoor,vind ik niet erg ;) wist al niet goed waar ik m plaatsen moest..
Door kattie
#14256
Als ik brokjes geef (voor af en toe en voor clickertraining ;D) geef ik yarrah brokjes. Ik heb de biofood nog niet uitgeprobeerd. Voordat ze hier overgingen op carnibest heb ik ze een tijdje blik van carocat gegeven om de overgang met deze lastige mormels te versoepelen.
beviel de yarrah goed?
ik heb ook eens wat gehoord over ecostyle...iemand daar ervaring mee?
Door Lizzy
#14257
Ecostyle.... Ehhhh.... Die vertrouw ik dus niet. Die lui maken als sinds jaar en dag muizengif en slakkengif en storten zich nu ineens op voeding? Ik zet daar mijn ontzettende vraagtekens bij!

Mijn kat weigert te barfen of versvlees te eten en ik heb de moed opgegeven. Zij krijgt al jaren Hopefarms brokjes en die bevallen prima, voor zover brokjes prima kunnen bevallen....

Groetjes, Lizzy
Gebruikersavatar
Door chooky
#14258
poesjes vinden yarrah erg lekker, hebben ook geen problemen als ze nu het af en toe tussen de carnibest maaltjes door geef.
Door kattie
#14259
Ecostyle.... Ehhhh.... Die vertrouw ik dus niet. Die lui maken als sinds jaar en dag muizengif en slakkengif en storten zich nu ineens op voeding? Ik zet daar mijn ontzettende vraagtekens bij!

Mijn kat weigert te barfen of versvlees te eten en ik heb de moed opgegeven. Zij krijgt al jaren Hopefarms brokjes en die bevallen prima, voor zover brokjes prima kunnen bevallen....

Groetjes, Lizzy
heeft hopefarms ook een www. ?
Door zurca
#14260
ik heb ook zo'n kat die het vertikt om versvlees te eten...nu heb ik bij een dierenwinkel hier in de buurt ontdekt dat ze nutro verkopen. ik had begrepen dat ook dit een redelijke brok is, of zit ik mis?? anders ga ik die kat daar op over zetten.. (ze eet nu royal canin)... jullie mening graag ;D
Door sylvia
#14262
met de nutro kattenbrokken heb ik geen ervaring,de hondenbrokken zijn de brokken die ze hier gegeten hebben toen vers even geen optie was,en voor een brok vindt ik ze goed.
Door Angelique
#14264
nutro ;)
Kun je dat ook nog toelichten of moeten we dit maar weer zien als een loze kreet in de ruimte.
Door Gaby
#14265
met de nutro kattenbrokken heb ik geen ervaring,de hondenbrokken zijn de brokken die ze hier gegeten hebben toen vers even geen optie was,en voor een brok vindt ik ze goed.

Mijn katten hebben voor ze Carnibest kregen nutro gegeten.
Het beviel ze erg goed.
De Carnibest vinden ze echter nog lekkerder ;D
Door Loeka
#14266
1 van mijn katten weigert ook vers, zij krijgt Carocat. Ze is er  echter niet zo dol op.

Nu lees ik hier over Nutro. Wat is hier nu juist goed aan t.o.v. andere brokken?

Weet iemand waar je Nutro kunt kopen in Rotterdam?
Laatst gewijzigd door Loeka op do 23 okt 2003, 19:10, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door