Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

#1424791
? dat zou ik niet weten, ik heb er nog nooit van gehoord  :-\ :-\ :-\ maar als je het zou willen gebruiken, dan zou ik het zeker 1 op 50 verdunnen of zo, dat zuur is niet fijn voor de ogen  :-X :-X :-X

waarom niet met kamillethee ?
#1424907
Kreeg de tip over appelazijn maar wat is de verhouding kamillethee?
Elvis heeft erg rode strepen, ga er toch maar naar laten kijken als het niet beter wordt. Zijn zusje heeft het veel minder nl. :-[
Nu zijn snuit weer geschoren is zie je de dag erna alweer flinke verkleuring...
Heb er wel vaseline op gesmeerd zodat het traanvocht niet kan hechten.
#1425143
Claudia N schreef: Geen idee mbt verdunnen, wel / niet in de ogen ect. :-[
Probeer eerst maar om de appelazijn in 't drinkwater te doen, 'n scheut in de bak met water,
en kijk of de traanstrepen dan weg gaan.
Ik zou de azijn dus niet op de vacht bij de ogen doen ;)
#1426701
Claudia N schreef: Kreeg de tip over appelazijn maar wat is de verhouding kamillethee?
gewoon redelijk sterke kamillethee zetten en af laten koelen, eventueel kun je het invriezen in een ijsblokjesbakje en dagelijks een blokje ontdooien :)
#1427084
Zondag bij de Nederlandse Poedelclub match was er een middeltje uit USA te koop met voornamelijk lever erin wat door het voer moest omdat het voornamelijk een zuur/base verhouding zou zijn.  ???

Klein potje kostte 69 euro en een grote over de 100 euro, weet niet eens meer hoeveel zo schrok ik ervan...  :o
Door Sella
#1432452
Appelazijn in het water heeft hier heel veel gedaan voor het ontgiften en helpt makkelijker om het lichaam in balans te houden waardoor de traanstrepen niet meer verkleuren.
Ze zijn nog niet helemaal weg, maar of dat ook gaat lukken met zijn niet helemaal goed werkende pancreas weet ik niet.
Je koopt een fles biologische troebele appelazijn en doet in een drinkbak van een liter 1 eetlepel in het water.
Met een formaat die Elvis nog is zou ik een halve theelepel gebruiken op zijn hoeveelheid water.
Ik gebruik het zelf ook in mijn drinkwater en het helpt heel veel om ook je waterhuishouding te verbeteren en ik heb minder last van mijn slijmvliezen.
Dus of dat nu ook geld voor de hondjes dat hun slijmvliezen rustiger worden?
#1432578
Wouw, ga het voor mezelf ook proberen, heb al jaren chronisch ontstoken slijmvliezen (longen, neus, ogen ect) en heb inmiddels een puffer voor mn neus en een puffer voor mn longen die ik standaard 2x per dag moet gebruiken....
Maandag gelijk naar de winkel!
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door