Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Linda & Kay
#1422901
Kay z'n kaken zijn graag in beweging.  :)
Maar wat kan ik hem nou geven wat barfverantwoord en veilig is?
Hij krijgt nu z'n nylonboon en ik koop nog steeds kauwstaafjes  :shy: voor hem...
Door **Jolanda**
#1422933
Wat dacht je van een lamskop (je moet het wel willen en er tegen kunnen en je hond moet wat ervaren zijn)
Of een kong gevuld met rauw vlees, daar zal hij wel even zoet mee zijn en zo krijgt hij wel een portie vlees binnen.
Door Linda & Kay
#1422950
Ik zoek meer iets waar die niet te dik van wordt en wat niet zodanig van z'n hoeveelheid voer af moet.
Een gevulde kong kan wel, maar dat heeft tie binnen no time leeg.
Door **Jolanda**
#1422956
Dan leg je de kong eerst een poosje in de vriezer  ;)
Door het likken ontdooit het bovenste deel en komt het ontdooit aan in de maag. Doordat het bevroren is doet ie er wel langer over ;)
Door Linda & Kay
#1422963
Jol schreef: Dan leg je de kong eerst een poosje in de vriezer  ;)
Door het likken ontdooit het bovenste deel en komt het ontdooit aan in de maag. Doordat het bevroren is doet ie er wel langer over ;)
Dat is alvast een idee! Thanx!  :)
Nog meer ideëen zijn welkom! Als er (onverwacht) bezoek komt, wil ik Kay iets geven waarmee die zich een beetje kan vermaken. Niet al m'n visite vinden zijn enthousiasme even leuk.  ;D
Door Nadia
#1422972
Die kong is ideaal..

Heb een site waar nog wat kong vullingen instaan..

*zoekt tussen favorieten*

http://www.aneco.nl/contents/nl/d107.html

SHOKING!!!! Het is niet barf-proof.. Dus zal wat aangepast moeten worden..

En zo'n snoepjes bal/fles?? Vind Kain ook leuk.. Stop je vol met kleine versnaperingen en hij is er uren zoet mee..
Kain kauwt ook regelmatig op een farm food kauwbotje..

En voor de rest?? Kalfshoeven ofzo??
Ik snap wel wat je bedoeld, want een gedroogde pensstaaf oid is zo weg...
Door Linda & Kay
#1422978
Nadia schreef: Die kong is ideaal..

Heb een site waar nog wat kong vullingen instaan..

*zoekt tussen favorieten*

http://www.aneco.nl/contents/nl/d107.html

SHOKING!!!! Het is niet barf-proof.. Dus zal wat aangepast moeten worden..

En zo'n snoepjes bal/fles?? Vind Kain ook leuk.. Stop je vol met kleine versnaperingen en hij is er uren zoet mee..
Kain kauwt ook regelmatig op een farm food kauwbotje..

En voor de rest?? Kalfshoeven ofzo??
Ik snap wel wat je bedoeld, want een gedroogde pensstaaf oid is zo weg...
Zo'n snoepjesbalding heeft geen lang leven (hooguit een minuut  :D). Dat zal bij jouw Kain ook nog wel komen! ;D
Pensstaafjes zijn inderdaad zo weg.
Door Anne in Zweden
#1423357
Linda & Kay schreef: Dat is alvast een idee! Thanx!  :)
Nog meer ideëen zijn welkom! Als er (onverwacht) bezoek komt, wil ik Kay iets geven waarmee die zich een beetje kan vermaken. Niet al m'n visite vinden zijn enthousiasme even leuk.  ;D
Als je dat onverwachte bezoek snel de deur weer uit wilt hebben, zou ik zeker even een lamsschedel neerleggen voor Kay..! De kans is groot dat ze nooit meer spontaan zullen aanbellen!  ;D ;D
Door Nadia
#1423383
Hmm Ben benieuwd.. Kain heeft nu zo'n plastic fles.. Met een touw erin.. Tot nu toe blijft alles goed heel.. Ook de plushe beesten..
Door Alba
#1423648
Wij kunnen Alba zich een uurtje laten vermaken met bevroren yoghurt in de Kong, vind ze echt heerlijk (vooral als ik er ook wat sardientjes uit blik door doe!).  Verder koop ik bij brozu regelmatig gedroogde kophuid. Het ruikt als ze er net aan begonnen zijn niet echt heel lekker (beetje zurig luchtje) maar ze doen er wel een tijd mee. Alba knaagt er ook op en slikt nooit zomaar een stuk in, wat ik wel een veilig idee vind. Ik ken namelijk zat honden die dat wel proberen met hoefjes en dergelijke!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door