Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Djeena
#1422872
Ik kom om half 7 thuis en dj komt uit de auto. Loopt met de staart tussen de benen te bibberen, alsof zij het aan haar rug heeft. Gelijk de da gebeld en daar kon ik komen, gelukkig hadden zij dienst. Zij heeft dj onderzocht en omdat zij de bult heeft in haar milt wilde de da een biopt doen om te zien of er vocht zit. Er kwam niks uit. Eigenlijk kon zij niet echt wat vinden en nu ben ik weer thuis waar Djeena in haar mand ligt te bibberen en eigenlijk het liefste staat en dan haar tong steeds langs haar bek doet alsof zij misselijk is. Weet eigenlijk niet wat ik ermee aanmoet. Haar temperatuur was goed maar zij heeft een verhoogde hartslag (al een poosje) en terwijl ik dit typ gaat zij weer lopen en staat nu aan de andere kant van de kamer te likkebaarden en naar mij te kijken. Zou het haar maag kunnen zijn, heerst er iets?
#1422893
Och ellendig zeg...
Likken betekent hier meestal dat ze pijn hebben.  :-\
Houd haar maar goed in de gaten en bij twijfel gewoon de da nog een keer bellen.

Sterkte en beterschap voor Djeena!  :-*
Door Djeena
#1423030
Om kwart voor 10 zat ik weer bij de da. Ik vond Dj gewoon niet goed, zij trilde aan één stuk door. De da heeft bloed geprikt en rontgenfoto's gemaakt. Ben eigenlijk pas net weer thuis. Dat dj zich niet goed voelt komt door de ureumwaarde, deze was de laatste keer rond de 15 en nu 30,6! De crea was 126 en nu 203. Dat betekent dat haar nieren fors achteruit zijn gegaan en zij daarom dus misselijk was. Haar lichaam begint haar nu in de steek te laten. Kan het nog niet verwerken, ga nu op de bank naast haar slapen want ik wil bij haar blijven en zij ligt het beste in haar mand met dekbed. Ik pas mij aan
aan haar.  :'(
Laatst gewijzigd door Djeena op vr 20 nov 2009, 03:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Djeena
#1423064
Ik doe geen oog dicht, lig alleen maar naar haar ademhaling te luisteren. En te bedenken dat de da zei dat ze ook een beetje bloedarmoede heeft door de bult in haar milt. Ze krijgt geen medicijnen, gewoonweg omdat er niets meer aan te doen is. Het is vreselijk gewoon, ik ben machteloos.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door