Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Inge2104
#1413635
Zo, vandaag een nieuwe lading vlees binnen gekregen en ook voor Truus de poes zat er van alles bij. We zijn maar begonnen met een kuikentje.
Eerst wist ze niet zo goed wat ze ermee moest, ze ging ermee spelen, werd helemaal gek, echt leuk om te zien.
Op een gegeven moment heb ik 'm in stukken geknipt en toen heeft ze 'm bijna helemaal opgegeten, zo leuk! Volgende stap word kippennek.
Ook nog even wat foto's!
Afbeelding

Afbeelding

Groetjes inge!
Door Inge2104
#1415635
Dank jullie wel!
Ik denk ook dat ze een echte barf kat is, net heeft ze in een razend tempo een kippennek naar binnen gewerkt en ook nog een stuk paardenvlees!  ;D :D

Ze eet echt veel ook! :o
Door Inge2104
#1422908
Ja ja, 't gaat goed hier.
Van de week heeft Truus na wat aanmoediging een stuk eendennek op en vanavond de zachte delen van een parelhoenkarkasje! ;D
Ze speelt er eerst mee, dat vind ik niet héél prettig :-X dus dan doe ik d'r even in 't reiskoffertje wat ook haar slaapmandje is en dan heeft ze 't zo op!
Nu heb ik net haaskarkas verdeeld in porties voor Luna en hield precies een mooi klein stukje over à la Truus formaat.  ;)
Kan ze dat al eten of is 't nog te hard? Ik vind er best scherpe stukjes aanzitten altijd!

Alvast bedankt weer.

Groetjes Inge!
Door flin
#1422932
  oohhh, lekker dier!

haas kan best hard zijn....
't heeft ook wel met de leeftijd van de haas te maken, maar wild heeft in de regel wel harder bot als tam

'k heb m'n katten zich nog nooit zien verslikken oid in te hard bot;  ze kluiven 't dan af en laten de harde delen liggen,

wat je zelf kunt proberen:
  kijk of je er met 'n snoeischaar makkelijk doorkomt, dan moet 't frutsel 't ook lukken
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door