Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door e-st@r
#142290
nou, ik heb de knoop doorgehakt.
Na veel lezen op de site heb ik besloten dat onze (inmiddels 2 ;D) mechelse dames over gaan stappen op versvlees voeding. (de mazzelwijven ;))

Ik heb contact gehad met een dame in Hoogvliet die voor mij na gaat (lief hoor) of er meerderen zijn die bibi gebruiken in Eindhoven e.o.

Toch wil ik bij dezen alvast een oproep plaatsen:
Ik ben op zoek naar mensen die bibi voeren of dat willen gaan doen, en om beurten op en neer naar hoogvliet zouden willen rijden om eens een lading te halen.

en ik heb ook een vraagje,
zou het verstandig zijn eerst een aantal weken uit te proberen of de overstap goed gaat met energique, duck of rodi, voordat ik een enorme vriezer koop en die meteen volprop met bibi?
Of zal ik het vertrouwen hebben, voorraad inslaan en opvoeieren die hap...(brabander he)
Door K@rin
#142295
Persoonlijk, zou ik het eerst uitproberen.
Honden reageren soms verschillend op de diverse merken VersVlees ......
Door e-st@r
#142297
het probleem is dat ik bibi niet kan krijgen in mijn omgeving, dus zal het altijd een ander merk worden dan dat wat ik ze definitief wil gaan geven....bibi dus

???IS DIT NOG TE BGRIJPEN ??? ??? ???
Gebruikersavatar
Door sylvia
#142298
Hoi Welkom op de Barfplaats, ik heb je een PBtje gestuurd.

(rechtsboven in beeld zie je dit ..Hoi, ......., je hebt 1 persoonlijke berichten, 1 is nieuw.
Door Cathelijn
#142300
wel goed te begrijpen, maar als ze niet goed reageren op Bibi, ga je toch niet aan dat merk vasthouden??? Misschien dat je van een mede-gebruiker in de buurt een aantal kilo kan overnemen om te proberen?
Gebruikersavatar
Door Nitus
#142303
Hé wat fijn voor jouw belgische dames, dat ze vers krijgen. :D Die vriezer zou ik zowiezo kopen, maar ik zou hem niet meteen volstouwen met iets wat je nog niet uitgeprobeerd hebt.
Misschien is er geen verkooppunt bij jou in de buurt , maar vast wel iemand die ook Bibi voert, misschien dat je daar dan wat van kunt overnemen?
Ik denk dat je nog wel reacties krijgt van mensen bij jouw in de buurt, dus nog even afwachten zou ik zeggen ;)
Door e-st@r
#142305
bij dezen dus een nieuwe oproep (haha) van wie zou ik wat bibi over kunnen nemen om het uit te proberen?

Hoe lang kan je het dan het beste proberen want je zit natuurlijk met die ontgiftingsperiode....

lusten zullen ze het wel, alles wat met versvleesvoeding te maken heeft springen ze bijn uit mijn handen ::) ze krijgen natuurlijk ook nooit wat natuurlijk ;)
Gebruikersavatar
Door Nitus
#142318
[quote="e-st@r"]
bij dezen dus een nieuwe oproep (haha) van wie zou ik wat bibi over kunnen nemen om het uit te proberen?

Hoe lang kan je het dan het beste proberen want je zit natuurlijk met die ontgiftingsperiode....

lusten zullen ze het wel, alles wat met versvleesvoeding te maken heeft springen ze bijn uit mijn handen ::) ze krijgen natuurlijk ook nooit wat natuurlijk ;)
[/quote]

Verstandig! ;) :D ik denk dat je na 3 tot 6 weken wel kunt zeggen of je honden er goed op reageren. Dan bedoel ik meer of ze geen diaree oid krijgen of houden en of ze het graag eten (maar dat is geloof ik niet zo'n probleem zo te lezen). Ontgiften kan langer duren maar hoeft niet en de ene hond heeft daar meer last van als de andere.
Door ine
#142458
Heb al via pb gereageerd, maar neem dus regelmatig een lading mee uit Hoogvliet!
24-8 neem ik ook mee. We kunnen een plek en tijd afspreken, zodat je wat kilo's kunt overnemen! ;)
Door e-st@r
#144549
ik ga het eerst uit proberen, en als het goed gaat (wat ik wel verwacht) zoek ik iemand die een lading zou willen delen 60kg pp en om en om met mij zou willen rijden...

Als ik niemand vind zal ik wel een hele grote vriezer moeten kopen, anders kan ik het niet betalen hihi. Dat is ook de reden waarom carnibest geen optie is.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door