Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door dosta
#1420007
hallo
ik ben groentemix aan het maken en heb studentenhaver gekocht om er doorheen te doen, nu vraag ik me af of daar macademias in zitten, de rozijnen gebruik ik natuurlijk niet
ben benieuwd, alvast bedankt
henriette
Door dosta
#1420082
dat is t um maar net, ik heb het bij de kaasboer gehaald en het is los uit een bak in een papieren zakje geschept.
Gebruikersavatar
Door HannekeKjell
#1420086
Ik ben ze nog niet eerder tegengekomen in studentenhaver, maar het zijn ronde noten van ongeveer 1½ cm doorsnede die erg vettig aanvoelen.
Even kijken of het lukt om een afbeelding te plaatsen:
Afbeelding
Door Lizzy
#1420124
Studentenhaver bevat toch vaak verhitte noten (gebakken of geroosterd). Ik zou dus nog even dubbel checken want je gebruikt het beste rauwe noten!
Door 202Spots
#1420136
HannekeKjell schreef: Ik ben ze nog niet eerder tegengekomen in studentenhaver, maar het zijn ronde noten van ongeveer 1½ cm doorsnede die erg vettig aanvoelen.
Even kijken of het lukt om een afbeelding te plaatsen:
Afbeelding
Ja dat zijn Macadamia noten en die mag je NIET NOOIT NEVER aan de hond geven!!
Zijn vergif voor de hond!!
Gebruikersavatar
Door HannekeKjell
#1420143
Ik was er gemakshalve vanuit gegaan dat Henriette daarom ook vroeg of ze in studentenhaver zaten  :-[
maar goed dat je het er voor de duidelijkheid nog even bij vermeld, waarschijnlijk is inderdaad niet iedereen die hier meeleest daarvan op de hoogte.
Door dosta
#1422317
ja inderdaad, daarom vroeg ik het ook, maar heb ze voor de zekerheid er uitgelaten. En het waren verder wel rauwe noten, heb ik nog extra gevraagd.
bedankt voor de reacties
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door