Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door lisa-v
#1421643
ik heb van sanavesta de sana pron probiotica gekocht na het lezen van goede verhalen over deze probiotica op dit forum.
ik heb alleen wat vraagjes over dit product waar ik niet helemaal uitkom. ik had voor heen van de groene os probiotica en dat potje moest je in de koelkast bewaren.. moet dat met deze sana pron ook? mag je het ook voor een langere tijd geven om de weerstand wat op te krikken?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1421651
lisa-v schreef: ik heb van sanavesta de sana pron probiotica gekocht na het lezen van goede verhalen over deze probiotica op dit forum.
ik heb alleen wat vraagjes over dit product waar ik niet helemaal uitkom. ik had voor heen van de groene os probiotica en dat potje moest je in de koelkast bewaren.. moet dat met deze sana pron ook? mag je het ook voor een langere tijd geven om de weerstand wat op te krikken?
Deze moet je vooral droog bewaren, dus mag gewoon in het keukenkastje. Je mag de sanapron ook wel voor langere tijd geven, in ieder geval zo lang als dat er spijsverteringsproblemen zijn en honden die chronisch flutdarmen hebben kunnen baat hebben bij structurele toediening.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door