Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door nova
#1420419
Bindi heeft er nu een aan, en ook al was ik vooraf nogal sceptisch over dit shirt, hier voldoet het uitstekend  :D
maar Bindi komt helaas erg kort bij prikkeldraad, dus het shirt heeft nu de look-a-like  van een zeef  :-\
Zijn er misschien (goedkopere) alternatieven  voor die shirts, een gewoon t-shirt sluit onvoldoende af.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1420508
Voor kleine hondjes zou je een romperjte kunnen kopen, voor grotere zul je toch zelf een de creabea moeten ben ik bang :-\
Door cathrien
#1420511
Miet ik doe altijd 2 T-shirts . De een gaat het hoofd en voorpoten en de andere de staart en achter poten gaat uitstekend  met een veiligheidsspeld vastzetten gaat prima. Succes.
Door Urs
#1420604
Wij hebben kleine honden en die trek ik n romper aan , maat 98. Het broekje was een maillot maatje 62 maar die heeft ze nu niet aan, de hechtingen op d'r bil blijft ze af, die op d'r ribben is n ander verhaal.

Afbeelding
Door **Jolanda**
#1421137
Tshirt en dan met van dat zelfklevendverband om de buik wat strakker maken?? Of met veiligheidspelden strakker maken...denk dat dat wel moet lukken en net zo goed werkt.
Gebruikersavatar
Door essie74
#1421329
neen, die veiligheids spelden voor baby's voldoen prima, voor de grote honden probeer je zo veel als mogelijk de speld op een plek vast te zetten waar die in ieder geval zelf niet bij kan met zijn bek...

hier hebben de spelden altijd het werk goed gedaan!  :biggrin2:
Door sandrra
#1422101
Truus schreef: Jullie hebben het over veiligheidspelden maar vinden jullie dat niet gevaarlijk?
Je hebt van die veiligheidsspelden  met een extra beveiliging dus die zou je kunnen gebruiken.
Gebruikersavatar
Door nova
#1423057
Inmiddels heb ik de gaten een beetje gerepareerd, en het shirt ook meteen gewassen.
Het moet maar even mee op deze manier, ik vind die shirts wel geweldig passen.
Nu is ook de klittenband sluiting aan het loslaten  :-\, die heb ik wel vastgezet met veiligheids spelden. Nu doe ik ook het shirt uit tijdens de wandeling  :bulb:
Tja, ik kan niet knap en slim tegelijk zijn, het blijft een of of kwestie  ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door