Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Riek
#1416970
Boris loopt sinds een paar dagen wat te schudden met zijn kop. Ik had maandag in zijn oor gekeken toen was het wat rood en opgezet van het krabben, maar dat is wel verminderd.
Nu loopt hij sinds woensdagavond weer te schudden en te krabben. Hij blijft ook wat krabberig na al die hotspots. Hij heeft 4 weken groene leem gehad, dus ik dacht dat het ontgiften was. Vrijdag ben ik gestopt met die groene leem.
Hij houdt zijn oor een klein beetje naar beneden, ze staan nu op 10 voor 3 ipv 10 voor 2.
Kan ik hier Similasan 2 in doen? Ik heb geen oordruppels in huis, en moet ze gaan werken. Kan dus maandagmiddag pas wat anders gaan halen.
Ik heb ook olijfolie en zonnebloemolie in huis. Maar ik denk dat die oogdruppels dan beter zijn dan die olie.
Het beste zou natuurlijk oordruppels zijn, maar welke? en kn het kwaad als ik er tot maandagmiddag oogdruppels ik doe?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1417063
dit klinkt als een oorontsteking en daar zou ik niet te veel aan rommelen maar gewoon even naar de da gaan..
is het echt een ontsteking dan moet je aan de ab...
oren en ogen daar moet je niet te veel mee rommelen vindt ik
oh ik lees nu pas dat je maandag pas kan gaan, is er geen weekend spreekuur?
en nee ik zou geen oog druppels in een oor doen, ook geen olie of andere dingen..
Door Mevroi Kruim
#1417827
Riek schreef: Bedankt voor jullie advies.
Ben net thuis en heb gelijk Tannetje gebeld en kan dinsdagmiddag bij haar terecht.
Gelukkig! Hopelijk houdt Boris het nog ff uit zo.
Gebruikersavatar
Door Riek
#1420441
Ben bij Tannetje geweest en onze pechvogel heeft een fikse oorontsteking.
AB-oordruppels gehad en over 14 dagen even terug komen om te laten zien hoe gaat.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door