Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1420193
vandaag heeft al een paar keer van die dikke donker gele slijm opgebracht, is ook ietwat stilletjes..
geen botwerk maar vandaag?
heb hem paardenvlees met wat eierschaal poeder gegeven, maar hij kijkt ernaar of het gif is..
zo maar okugest naar binnen gooien bij hem..
Door deja
#1420297
Beau heeft een paar dagen geleden ook wel 4 keer gespuugd, eerste keer wist ik niet wie had het niet gezien.
Toen hebben ze samen zalm gegeten Beau een kop Deja graat maar Beau at hem lang niet helemaal op conclusie hij was niet lekker nou ik heb het geweten hij heeft 'avonds wel 4 keer gespuugd alle keren op mijn kleed wat pas 2 1/2 maand oud is, en stinken.
Toen ik de volgende dag uit mijn werk kwam dacht ik dat ik de viswinkel instapte, en iedereen die hier binnenkwam zei wat stinkt het hier.
Ik weet bij god niet hoe ik die lucht weg kan krijgen, het is al wel minder geworden maar het ruikt nog steeds.
Sterkte met gente.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1420500
puppeguppie is echt niet lekker, hangerig, wil constant op schoot liggen ::), eet niet, drinkt weinig..
voelt zich duidelijk niet lekker, heb hem om het uur okugest gegeven, hopelijk is m'n manneke morgen weer beter!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1420507
Hé get :-\  Als er gekotst of gediaraced wordt dan is voor mij de spijsvertering verstoord, dus niet optimaal en geef ik geen hele botten. Gemalen bot of slappe hap botloos, verder komen ze hier dan niet.
Sterkte met je manneke, hopenlijk morgen weer wat beter.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door