Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door pike
#1419760
Angelique schreef: Voor zover ik weet wordt er al moeilijk gedaan over de driejarige registratie in combi met grenspassage. :-X
Bedoel je hier de rabies? ???

Volgens mij bedoelt Claudia de titer van de cocktail. En die is voor de meeste Europese landen niet verplicht. Wel de rabies , en daarbij geldt toch gewoon de registratietermijn. :-\
#1419980
volgens mij wordt er wel getiterd in duitsland, zwitserland en oostenrijk. 3-jarige Rabiesenting is daar wel nog een grote worsteling omdat veel DA's tegenwerken.
Laatst gewijzigd door mcSnurk op di 17 nov 2009, 12:49, 1 keer totaal gewijzigd.
#1420024
pike schreef: Bedoel je hier de rabies? ???

Volgens mij bedoelt Claudia de titer van de cocktail. En die is voor de meeste Europese landen niet verplicht. Wel de rabies , en daarbij geldt toch gewoon de registratietermijn. :-\
Zou je denken. Toch gebeurd het dat ze gewoon vasthouden aan de regel van max. 1 jaar oud voor grenspassage.
Gebruikersavatar
Door pike
#1420345
Zou dat onwetendheid van de douaniers kunnen zijn, of gewoon dwarsliggen? Enig idee? want in het geval van het eerste kan je altijd nog een extra documentje printen  waarin dat duidelijk staat omschreven en dat meenemen.
#1420715
gemmaa schreef: volgens mij wordt er wel getiterd in duitsland, zwitserland en oostenrijk. 3-jarige Rabiesenting is daar wel nog een grote worsteling omdat veel DA's tegenwerken.
Hier ook van die debielen....nou in mijn honden komt geen enkele Rabies enting meer hoor ;)
Ieder jaar is dit hier verplicht...nah ze douwen hem maar in hun eigen bottem!
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door