Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door senadance
#1418992
Hij trekt minder met zijn rechterachterpoot , maar loopt alleen in telgang!
dan zie je bijna niets , begint hij te draven , begint het gehobbel.
Hij is wel speels eet ( natuurlijk) en drinkt goed.
bij het plassen tilt hij gewoon de poten op ( rechts of links maakt niet uit)
Maar ik vertrouw het voor geen meter.
we hebben het nu 10 dagen aangekeken , ook op aanraden van de DA , het is minder geworden maar nog steeds nadrukkelijk aanwezig.
Morgen 10.15 rontgen...
hebben jullie ervaring met dit soort lopen? telgang niets te merken, draven . erg mank lopen??
Laatst gewijzigd door senadance op di 17 nov 2009, 13:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Door senadance
#1419075
TJa Sandra. eigentlijk helemaal niets...tenminste waarvan wij iets gemerkt hebben.
het begon eigentlijk opeens .  zeg maar binnen een week was het zeer duidelijk te zien??/


zucht
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#1419363
senadance schreef: ja...galop gaat behoorlijk  telgang...maar draf dus helemaal niet
morgen 09.45 rontgen....slik :-\ :-\ :'(
Jakkes Sena.  :(  Sterkte morgen, ik duim dat er geen rare dingen te zien zijn.  :bigarmhug:
Door senadance
#1420052
komen net van de Da

4 opnames gemaakt.
de gehele rug plus de gehele achterhand incl kniegewrichten.
Resultaat

rug is prima in orde ...spieren staan wel heel erg stijf aan zijn rug
heupgewrichten beide kanten artrose...was bekend...niet overmatig...
rechterachterkant kniegewircht...knieband laat een verdikking zien aan de binnenkantmet een soort van wolkje erboven.
Schijnbaar toch een soort van kwetsing...gebeurd weken geleden (??)
rust en masage...
mischien een andere pijnstiling?? omdat metacam al zo lang wordt gegeven en geen of weinig werking meer geeft.

TJA...ben allang tevreden dat niets! is afgesplinterd,en absoluut geen spondylose voorhanden is.
We gaan proberen met een andere pijnstiller door te gaan. masages en rust.
ben wel gelukkig over het feit dat er niets is afgesplinterd en/of spondylose voorhanden is
Ik had al in mijn ergste dromen botkanker gevreesd.
Ik hou jullie verder op de hoogte hoor,
Mozes ligt zijn roes uit te slapen met Klaus naast hem op de grond. allebei lekker onder de dikke dekens.
Ik ga ook even lang..... :-* :-* :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door