Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door nova
#1417758
Om  het voor Bindi's buik wat gemakkelijker te maken krijgt ze nu even  de bekende botmix, met klein gesneden spiervlees of fijn gesneden orgaan. 4x dgs een vierde deel van haar normale dagrantsoen
Voor vandaag, morgen en wellicht ook nog een beetje voor maandag heb ik die botmix, dan is het op  :-\. Ik kan event, nog een pensdag inlassen, Wanneer zou ik weer kunnen starten met kipkarkasjes?
Door Lizzy
#1417972
nova schreef: Om  het voor Bindi's buik wat gemakkelijker te maken krijgt ze nu even  de bekende botmix, met klein gesneden spiervlees of fijn gesneden orgaan. 4x dgs een vierde deel van haar normale dagrantsoen
Voor vandaag, morgen en wellicht ook nog een beetje voor maandag heb ik die botmix, dan is het op   :-\. Ik kan event, nog een pensdag inlassen, Wanneer zou ik weer kunnen starten met kipkarkasjes?
Ik zou dinsdag even kijken hoe het gaat. En inderdaad gerust alleen pens geven. En dan kun je woensdag een karkasje geven, maar die zou ik wel tot moes slaan. Woensdag en de dagen erop. Zeker een week nog.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1418000
toen zimba last had van zijn maag/darmen was ik zeker 2 weken bezig om het weer voorzichtig op te pakken, het botwerk..
en ik sloeg het id ook eerst tot moes, steeds een beter minder totdat meneer weer lekker lag te knagen
Gebruikersavatar
Door nova
#1418022
Ok, dank jullie wel voor de info..
Na het weekend heb ik ook nog de mogelijkheid om hier in de buurt gemalen kipkarkas te kopen.
Voorlopig zal ik rustig aan doen met het botwerk :), verder gaat het heel al goed met haar  :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door