Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

#1417206
Hallo, Nina, 10 kg, 5 jaar is al een paar dagen misselijk.
's Ochtends rond 5 uur gal spugen. Rond 6 uur naar buiten gras eten, dat wordt na een tijdje ook uitgespuugd. Daarna wel gegeten. Vandaag zelfde patroon maar nu wil ze niets eten. Ook een stukje kaas kan haar niet verleiden. Ze is hangerig en zielig en wil steeds bij ons liggen. Ze heeft al die dagen (ook vanmorgen) wel normale ontlasting gehad.

Mag ik Okugest geven? Of mag dat alleen bij het eten? Wat mag ik geven zonder ander eten?
#1417981
Ellen Els en Nina schreef: Hallo, Nina, 10 kg, 5 jaar is al een paar dagen misselijk.
's Ochtends rond 5 uur gal spugen. Rond 6 uur naar buiten gras eten, dat wordt na een tijdje ook uitgespuugd. Daarna wel gegeten. Vandaag zelfde patroon maar nu wil ze niets eten. Ook een stukje kaas kan haar niet verleiden. Ze is hangerig en zielig en wil steeds bij ons liggen. Ze heeft al die dagen (ook vanmorgen) wel normale ontlasting gehad.

Mag ik Okugest geven? Of mag dat alleen bij het eten? Wat mag ik geven zonder ander eten?
Ja, je mag Okugest geven. Maar heeft Nina koorts? Heeft ze pijn in haar buik?
#1419463
Bedankt voor jullie reacties!
Ik heb inderdaad okugest gegeven. Het probleem was vooral 's ochtends en overdag alleen binnen hangerig. Buiten wilde ze gewoon spelen (rende iets minder en minder hard, maar was daar toch actief). Ik heb geen koorts gemeten, wel regelmatig haar buik gemasseerd, wat ze heerlijk onderging  :)
Gisteravond weer gewoon gegeten (ik had wel wat minder gegeven, maar dat ging er goed in) en vanmorgen was ze weer normaal. Afijn, woensdagochtend begon het zo'n beetje en zondagavond at ze voor het eerst weer met smaak.

Blij dat ze weer normaal reageert, altijd vervelenld als je niet precies weet wat er aan de hand is. Dan zou ik wel willen dat ze konden praten en konden vertellen wat ze dwars zat. Als het een virus is geweest dan heeft ze in elk geval tot op heden Suzi nog niet aangestoken want die eet nog steeds normaal en is ook absoluut niet hangerig of zo.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door