Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door connie63
#1414891
ik ben nu vanaf juni bezig toen begon de autoimmuun ziekte talloze dokter bezoeken , biopten ontlasting onderzoeken toen kwam daar die giardia uit behandeld , daarbij weer meer pretnison voor dat haar neus weer begon
het weekend weer diaree met bloed ze is nu alleen nog maar lusteloos en kijkt triest uit haar ogen hijgt heel zwaar reageert nergens meer op behalve eten zodra er iets kraakt staat ze naast je en naar buiten wil ze alleen om te eten

morgen weer naar de dierenarts ik weet het niet meer we hebben al zoveel gedaan en geprobeert maar het word alleen maar erger inplaats van minder en ze is nog maar 2 jaar
Door Anne in Zweden
#1414939
Bleh, wat moet het vreselijk zijn om constant in de rats te zitten om je hondje. Op zich is mijn motto altijd: "als het nog wil eten, wil het ook leven", maar ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.

Daarom een welgemeende  :bigarmhug: voor de nacht, en hopelijk heeft de da een wondermiddeltje op de plank voor Tessa!
Door connie63
#1414947
ja oke eten maar dat is ook het enige, maar alle hopen stront dat buiten ligt gaat naar binnen , en ik heb ook het idee dat ze pijn heeft ik word er ook echt moedeloos van, ze is echt een zielepietje
Door danielle1980
#1414979
zoals ik eerder al melde zal het echt wel weken zoniet maanden duren om van de giardia te herstellen.
een hoge dosering echinacea, vit compex en probiotica is dan ook aan te raden.
en van de prednison word ze vast ook niet lekker, misschien kijken of de dosis omlaag kan
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door