Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#1412379
Ik geef mijn labje sinds een tijd Carnibest eend/rijst diabetes en dat gaat prima. Nu heb ik zaterdag weer een nieuwe voorraad gekocht en toen ik die ben gaan geven is ze gaan overgeven gepaardgaande met diarree. De vorige rollen hadden een wit plastic eromheen (deze waren houdbaar tot 4-9-2010) en de nieuwe rollen hebben een ietswat grijzige plastic (deze zijn houdbaar is tot 9-10-2010).  Nu ben ik benieuwd of er nog iemand is die hier problemen mee heeft gekregen.

groetjes, Madeleine
#1413052
[quote="vanaalst"]
zou de leverancier eventjes opbellen..
of het is gewoon stom toeval dat het gelijk valt met een virusje?
[/quote]

Tja stom toeval zou kunnen, maar kan een virusje dan ook maar 1 dag duren?
Ik heb ze geen voer meer gegeven van de nieuwe voorraad en ze heeft geen last meer, maar dat kan dus ook toeval zijn. Net de fabrikant Carnibest gebeld en zij zeiden dat ze nooit iets aan de samenstelling veranderen. Morgen ga ik dus maar weer van de nieuwe voorraad geven aan mijn labje en dan maar afwachten.
#1413106
[quote="kimkok"]
Tja stom toeval zou kunnen, maar kan een virusje dan ook maar 1 dag duren?
Ik heb ze geen voer meer gegeven van de nieuwe voorraad en ze heeft geen last meer, maar dat kan dus ook toeval zijn. Net de fabrikant Carnibest gebeld en zij zeiden dat ze nooit iets aan de samenstelling veranderen. Morgen ga ik dus maar weer van de nieuwe voorraad geven aan mijn labje en dan maar afwachten.


[/quote]

Nou, als het met 1 dag over is dan is het geen virusje geweest.

Ze veranderen nooit wat aan de samenstelling....oké..... Afbeelding
#1413149
[quote="vanaalst"]
nee dan is het geen virusje...
als je het weer geeft en ze gaat weer aan de rees. dan weet je het zeker en zal ik toch vragen de lading te willen ruilen
[/quote]

Ik ga het morgen weer geven en als ze weer ziek wordt (kost me dan ook  weer een nacht slaap.....) dan ga ik het inderdaad ruilen. Dat gaf Carnibest telefonisch al aan.
Wordt vervolgd........
#1428369
[quote="vitess"]
Hoi, ik vroeg me af hoe het is gegaan?
[/quote]
Mijnlabje  heeft nog steeds sinds de nieuwe voorraad carnibest eend diabetes totaal andere ontlasting. Ze blijft er hele zachte poep met diarree van houden. Dus de fabrikant kan wel zeggen dat er niets aan de samenstelling veranderd is maar dan is het toch onvoorstelbaar vreemd dat wanneer ik mijn labje van de oude voorraad geef ze mooie harde drollen poept en bij de nieuwe voorraad meteen zachte diarreeachtige ontlasting heeft. Ik heb het nu 2 weken uitgeprobeerd, dus het moet aan die nieuwe voorraad liggen. Ik zou dus heel graag willen weten of er nog meer mensen zijn die momenteel de versie carnibest eend diabetes met het lichtgrijze velletje aan de buitenkant (voorheen was dit wit) geven die een houdbaarheidsdatum heeft tot oktober 2010. Als er meer honden zijn die hierdoor zachte ontlasting hebben en voorheen niet dan is het toch voldoende bewijs dat ze de samenstelling hebben verander lijkt mij. Ik ga in ieder geval vandaag de fabrikant weer bellen, omdat ik het nu 2 weken lang heb uitgeprobeerd met de nieuwe en de oude voorraad. Hoor graag andere ervaringen.
#1428583
Ik geeg mijn kat carnibest diabetes. Volgens mij is daar ook iets veranderd...aan katten kun je het zeer snel merken want dan blieven ze het niet. (tenminste mijn  prinses) ze likt zichzelf nu ook weer veel meer (kaal) en ja ik heb ook de rollen met het beetje doorzichtige plastic erom. Nu eet ze het ondertussen wel weer met smaak maar ze moest duidelijk wennen.
#1428597
Kjell eet de natuurvoer diabetes variant van Carnibest en mij was opgevallen (naast de andere verpakking, eerst helemaal wit, nu met logo's) dat het veel fijner gemalen lijkt dan voorheen.
Zijn ontlasting is sinds de nieuwe verpakking ook een beetje zachter, maar dat heb ik zelf maar opgelost door wat extra vleesbot erbij te geven.

Begint er zo stilaan toch op te lijken dat er wel degelijk wat veranderd is aan de samenstelling van de diabetes varianten...
#1430074
Hm.... ik kreeg vanavond een telefoontje van een vriendin dat zij ook met 1 van haar honden problemen heeft met de eend/rijst. De andere honden eten 't probleemloos en hebben verder nergens last van... iemand al contact gehad met CB toevallig?
Zijn er nog meer mensen met problemen (honden dus) ;-)

Suzanne
#1430112
[quote="Suzanne"]
Hm.... ik kreeg vanavond een telefoontje van een vriendin dat zij ook met 1 van haar honden problemen heeft met de eend/rijst. De andere honden eten 't probleemloos en hebben verder nergens last van... iemand al contact gehad met CB toevallig?
Zijn er nog meer mensen met problemen (honden dus) ;-)

Suzanne
[/quote]

Ts heeft al contact gehad met Cb en utieraard was er niks veranderd aan de prak. ::)
#1430149
Ik heb gister een mailtje gestuurd, nog geen antwoord gehad. Als er meer mensen bellen of mailen zal het toch wel opvallen dat er echt iets anders is als anders....het is zo´n sneeuwbal merk ik. Je zegt het vlees was anders en dan zeggen ineens andere mensen he! Ja, dat viel mij ook al op. (tenminste ik merk dat in mijn  omgeving) Gister waren ze telefonisch niet bereikbaar, misschien probeer ik het vandaag weer als ik niks hoor op mijn mailtje.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door