Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Benjy en Misty
#1412262
Zat me eigenlijk gisteren tijdens het maken van de groenten af te vragen hoe het zit met de bladnerf van bv een kool. Tot nu toe heb ik deze eigenlijk altijd weg gegooid maar zat me af te vragen of deze nog wel geschikt zou kunnen zijn voor de honden. Of zit er toch minder voedingswaarde in?
Door 202Spots
#1412451
De nerf is onderdeel van de groente en ik weet niet van de aparte voedingswaardes,
en ik zou echt niet weten waarom je dat niet allemaal gewoon mee kan malen?
De kool gebruik ik niet zo veel van,maar de nerf van b.v boerenkool of de blad en stronk van bloemkool
gaat hier gewoon door de groentmix.
Laatst gewijzigd door mahuni op ma 09 nov 2009, 15:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Benjy en Misty
#1412546
202Spots schreef: De nerf is onderdeel van de groente en ik weet niet van de aparte voedingswaardes,
en ik zou echt niet weten waarom je dat niet allemaal gewoon mee kan malen?
De kool gebruik ik niet zo veel van,maar de nerf van b.v boerenkool of de blad en stronk van bloemkool
gaat hier gewoon door de groentmix.
Ok, de stronken en bladeren van de bloemkool werd hier altijd weg gegooid maar ga ik vanaf nu zeker eens proberen te geven!

Dank jullie wel.
Door Boez
#1412675
Of schil het schilletje van de stronk en peuzel het binnenste zelf op, rauw - lekkerder dan de bloemkool roosjes!! :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door