Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door sita i
#1410718
Wij hebben een Golden Retriever van 6 jaar oud en heeft in Mei waarschijnlijk een gist in zijn neus opgelopen.

Na verschillende antibiotica's en neus onderzoek hebben wij Nizoral voorgeschreven gekregen voor 2 maanden.

Na 2 maanden snotteren en niezen uit alleen het rechter neus gat dachten wij ook dat het over was en zijn gestopt met de medicijnen maar na twee weken zijn we er maar weer mee begonnen omdat het weer net zo sterk terug kwam.

Weet iemand misschien een alterntief middel of heeft iemand de zelfde ervaring met zijn hond dan willen wij er graag meer van weten

B.V.D.
Door Lizzy
#1410792
Ik denk dat je het best naar een holistisch dierenarts kan gaan. En mijn inschatting is dat er hard aan de weerstand van hem moet gaan werken. Om te beginnen, wat eet jouw Golden Retriever?
Door lisa-v
#1412075
ik heb het zelfde met mijn hondje gehad! wij kregen eerst ook ab en dat hielp voor geen meter. het was zo zielig ze nieste de hele dag door! ze had constant een druip neus en had last van reverse sneezing de hele dag door. ik heb toen luchtweg compositum en weerstand compositum van de groene os gegeven! samen met probiotica. na 2 maanden intensief geven was het over!!
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door