Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Cindy de Wolf
#1408862
[quote="tieneke"]
Volgens mij geeft alle kvv hetzelfde droogresultaat.
Zelf droog ik liever iets wat meer body heeft dan zo'n smeuige plak.
[/quote]

Nee dat is absoluut niet waar. Er zijn maar weinig kvv die behoorlijk te drogen zijn.

[quote="vagebond"]
Pas heb ik duck in de droger gedaan, perfect. Is er mss iemand die met andere kkv's goede droogervaringen heeft?
[/quote]

All Animal kan je goed drogen behalve de eend, die doet er behoorlijk lang over meer dan 48 uur. Carnibest lam/rijst is ook goed te doen. Smuldier absoluut niet. Duck is inderdaad heel goed droogbaar. Ik doe altijd enkelvoudige versies hiervan drogen.
#1409278
Ik heb een vraagje...  In kvv zitten ook botten gemalen.  Als je dat nu gaat drogen heb je dan niet de kans dat er zo stukjes te hard worden ( en zelfs toch nog versplinteren).  Ik kan me moeilijk voorstellen dat duck echt nog stukjes bot bevat ( heb er nog nooit eentje tegen gekomen)  maar in andere kvv's ?? Vanavond zou ik eens echt kunnen ploeteren in den Alaska van Nena alleen krijg ik daar nooit echt de kans toe als Nena haar eten ziet  :D
Door Jojo
#1409613
[quote="Veerle-scrappyToo"]
Ik heb een vraagje...  In kvv zitten ook botten gemalen.  Als je dat nu gaat drogen heb je dan niet de kans dat er zo stukjes te hard worden ( en zelfs toch nog versplinteren).  Ik kan me moeilijk voorstellen dat duck echt nog stukjes bot bevat ( heb er nog nooit eentje tegen gekomen)  maar in andere kvv's ?? Vanavond zou ik eens echt kunnen ploeteren in den Alaska van Nena alleen krijg ik daar nooit echt de kans toe als Nena haar eten ziet  :D
[/quote]
Ik denk niet dat dat een probleem zal zijn; ik geef ook vaak gedroogde kippennekjes als snack, zit ook bot in ;)
Door vagebond
#1410986
Ik vind t supermakkelijk, en de droger blijft ook lekker schoon. Smuldier dus niet, dacht ik al, ik heb nog wel wat pakjes liggen, jammer, ook de kipvariant niet? Weet niet hoe die eruit ziet, maar het is wel erg makkelijk zo de wandelsnacks drogen. Bovendien breek je de duck daarna heel makkelijk in kleine stukjes, geen gesnij meer in gedroogd vlees.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door