Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Mister T
#1408930
MarijeEnBoomer schreef: Heeft hij iets begraven in de tuin of in z'n kussen?? Onze vorige hond had geregeld zo'n plek maar dan boven op d'r neus als je in d'r kussen iets had proberen te verstoppen.
knappe hond als ie nu nog in de tuin kan graven  :biggrin2: maar nee,ik zou t niet weten...heb zn mand al bekeken maar er liggen alleen n berg knuffels,2 piepbeesten en n bal in...iig niet iets waarvan ik zou denken dat ie zn neus aan heeft kunnen bezeren  :-\
Door Mister T
#1408938
MarijeEnBoomer schreef: Bij tascha kwam de beschadiging van het schuren over de stof  :-\ en dat was gewoon katoen. Hij heeft trouwens wel een lief neusje  :)
hij ligt op n ouwe slaapzak...dat kan toch niet daardoor komen? :-\ ja...hij heeft n lief neusje,stopt ie ook graag ergens in  :biggrin2:
Door Mister T
#1408946
Truus schreef: Het lijkt wel een smetplekje, is het niet vochtig of ontstoken ? Het ziet zo rood..
nope is droog maar knalroze ne ik heb t idee dat t prikt wanneer ik eraan zit ...zou er wel iets op willen doen maar wat?alles gaat er natuurlijk met de zelfde vaart weer af  :-\
#1408951
Met al die prut die ze recentelijk bij jullie uit de grond hebben gehaald, zou ik ook denken aan een klein chemisch verbrandinkje. Mijn standaardbehandelmethode is: fles whisky mee naar bed (ikzelf, niet de hond), drie dagen met kop onder de dekens en dan voorzichtig kijken of het probleem al weer weg is...
Door Mister T
#1408956
Anne in Spanje schreef: Met al die prut die ze recentelijk bij jullie uit de grond hebben gehaald, zou ik ook denken aan een klein chemisch verbrandinkje. Mijn standaardbehandelmethode is: fles whisky mee naar bed (ikzelf, niet de hond), drie dagen met kop onder de dekens en dan voorzichtig kijken of het probleem al weer weg is...
tim is vanaf t begin niet meer achter/beneden geweest...zeker weten dat ie met n snoekduik in de kuil had gesprongen om naar hartelust te gaan graven....gezien alle zooi heb ik m daar echt niet aan bloot gesteld dus dat kan t absoluut niet zijn  :-\

en ik lust geen wiskey  :P
Door deja
#1409016
Deja ook een golden heeft dit ook al een paar keer gehad maar dan op haar neus dacht ook dat ze bv. tegen iets was aangelopen, bleek toch een allergische reactie te zijn.
Gebruikersavatar
Door kira
#1409113
Grote Beer heeft sinds gisteren net zo'n plekje. Ik meende dat Kleine Beer wellicht iets te hard in haar lip had gehapt, maar ga nu twijfelen. Ik ga de hongingzal proberen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door