Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door mcSnurk
#1407250
ik heb 't heel vroeger wel eens gekocht en als snack gegeven. Als ie dat niet lust weet ik het niet meer :biggrin2:. Het is wel ernstig geurig :D.
Heb het zelf ook wel eens gegeten, de voor mensen stokvis dan, wauwwww oude zweetsokkenmeur ;D
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1407297
Je zou evt ook kunnen overwegen die kleine gedroogde visjes die ze voor katten verkopen, te gebruiken voor de training.
Hier zijn ze er gek op!
Door henneke
#1407307
maar die stokvis vinden ze wel heel erg lekker als een extra kauwmoment , ik heb het wel eens gehad bewaarde het wel in een afgesloten ton in de schuur !
Door Benjy en Misty
#1407308
henneke schreef: maar die stokvis vinden ze wel heel erg lekker als een extra kauwmoment , ik heb het wel eens gehad bewaarde het wel in een afgesloten ton in de schuur !
Volgens mij stinkt het nog erger dan ik dacht. ;D Hier geen buiten, alleen binnen helaas.
Door Xada
#1407354
Hier ligt het ontzettend veel in de supermarkten. Een groot gedeelte is niet eens afgedekt of in plastic oid verpakt. Het stinken vind ik meevallen, terwijl ik een hekel heb aan vislucht. Hier is het volgens mij goedkoper, maar dan moet ik nog eens kijken om het precies te weten.
Door Xanadu
#1407391
May Linn schreef: Je zou evt ook kunnen overwegen die kleine gedroogde visjes die ze voor katten verkopen, te gebruiken voor de training.
Hier zijn ze er gek op!
Of de kleine gedroogde visjes voor honden van Carnibest... gaan erin als zoete koek.
Maar wat dat betreft zijn mijn goldens geen graadmeter... moet nog meemaken dat ze iets niet lusten  :)
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1407394
Xada schreef: Hier ligt het ontzettend veel in de supermarkten. Een groot gedeelte is niet eens afgedekt of in plastic oid verpakt. Het stinken vind ik meevallen, terwijl ik een hekel heb aan vislucht. Hier is het volgens mij goedkoper, maar dan moet ik nog eens kijken om het precies te weten.
die is denk ik gezouten ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door