Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Goldie
#1406294
Hallo, ik ben Rene en ben nieuw hier op het forum.
Ik ben van plan een Beauceronpup te kopen en wil me goed voorbereiden, ik denk dat ik hier veel zal komen lezen omdat ik hem graag vers vlees wil gaan voeren en het me niet mee lijkt te vallen om te zorgen dat hij alle voedingstoffen binnenkrijgt.
Ik ga dus eens zien wat voor recepten jullie hebben voor mij  :drink:
Groetjes Rene.
Door Anne in Zweden
#1406308
Goldie schreef: Hallo, ik ben Rene en ben nieuw hier op het forum.
Ik ben van plan een Beauceronpup te kopen en wil me goed voorbereiden, ik denk dat ik hier veel zal komen lezen omdat ik hem graag vers vlees wil gaan voeren en het me niet mee lijkt te vallen om te zorgen dat hij alle voedingstoffen binnenkrijgt.
Ik ga dus eens zien wat voor recepten jullie hebben voor mij  :drink:
Groetjes Rene.
Daar kan een mens zich in het begin inderdaad uitgebreid zorgen over maken, maar het mooie is: het valt dus wel degelijk mee! Goed inlezen, bij het begin beginnen en om advies vragen als je ergens niet zeker over bent!

Enne, welkom natuurlijk!
Door sandrra
#1406350
Welkom hier,

Als je je hond goed wilt voeden is het handig als je je hier http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,9326.0.html en hier http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,43539.0.html goed inleest.
En idd als je ergens niet zeker over bent  oid gewoon vragen stellen.

Want zoals je straks zult lezen, hebben we hier geen kant en klare recepten. Die mag je helemaal zelf maken zodat je ook precies weet wat je je hond voert en waar je hond het goed op doet.

Veel lees plezier en suc6
Door **Jolanda**
#1406415
Welkom!

Zoals al eerder is gezegt; heel veel lezen. Het lijkt heel ingewikkeld en moeilijk, maar als je eenmaal begint valt het reuze mee en na een paar weekjes denk je al lang niet meer zo hard na over hoe en wat.

Vragen staat vrij en heel veel mensen hier die je graag willen helpen, iedereen heeft immers in het begin getwijfeld en weet hoe jij je voeld.

Kant en klare recepten vind je hier niet. Alles wat je voert ga je afstemmen op jouw hond/pup met de richtlijnen die je kunt vinden op BP.
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1406420
welkom op BP :)
goed inlezen en zelf wat op papier gaan samen stellen en dit even na laten kijken door de barfers op t forum .
ben je een maandje of 2 verder met voeren , lezen en vragen ......dan kijk je terug en bedenk je dat het toch niet zo moeilijk is als je dacht en ga je meer op je gevoel af.
`t valt allemaal wel mee hoor  ;) , zeker met al die ervaren barfers hier op t forum
Door Alba
#1406495
Welkom hier! Uit bijna-ervaring kan ik zeggen dat het inderdaad volledig abracadabra lijkt als je net begint te lezen maar dat het allemaal zat meevalt als je het in de praktijk gaat uitvoeren.
Tot nu toe krijgt onze nu 7,5 maand oude Barbet pup KVV met daarnaast voornamelijk vleesbot (en wat spiervlees en orgaan). In januari wil ik gaan beginnen met volledig zelf samen te stellen. Eigenlijk wilde ik dat pas gaan doen als we een grotere vriezer konden herbergen, maar ik vind het zo'n gereken met KVV/BARF dat ik liever zelf samen ga stellen. Kun je nagaan :biggrin2:.

Veel leesplezier, dan is het wachten op je pup ook al een stukje leuker!
Door Truus
#1406518
Welkom en wat goed dat je je nu al erin gaat verdiepen. De pup boft maar met zo'n baas.
Door boris2009
#1406549
welkom en inderdaad, die pup heeft maar mazzel ;), het went snel, sommige dingen niet  :-[, maar dat scheelt per persoon denk ik...
ik dacht nog dat er een zalmkop tegen me aan het praten was vorige week toen hij werd opgegeten...
is je pup barfgefokt ? zeg je dat zo ?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door