Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door sandrra
#1406176
Khami heeft alweer haar rechter oor ontstoken en heeft nu Surolan gekregen.
Is het heel erg als ze daar ook chlorella bij krijgt?
Of moet ik er helemaal niets bij geven of iets anders?

Dank je voor je snelle reactie.
Laatst gewijzigd door sandrra op ma 02 nov 2009, 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#1406181
Waarom zou je geen chlorella kunnen blijven geven? Ik denk dat dat geen probleem is, om chlorella te blijven geven. Je schrijft "alweer". Dit is dus niet de eerste keer? Steeds terugkerende last van oorontsteking? Is er al eens een kweekje gemaakt van het vuil dat in het oor zit, om te bepalen welke bacterie er in zit?
Door sandrra
#1406192
Ik was even bang dat chlorella misschien de werking tegen zou gaan.

Ja, helaas alweer . Er zit steeds een paar maanden tussen. Ik wil zeker een kweekje laten maken.
Maar ik had vd week een vervangster en die laat ik dus niet meer aan mijn hondjes komen.
Dus ik wacht op de controle van het oor en ga lekker bij mijn eigen DA.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1406219
SandRRa schreef: Ik was even bang dat chlorella misschien de werking tegen zou gaan.

Ja, helaas alweer . Er zit steeds een paar maanden tussen. Ik wil zeker een kweekje laten maken.
Maar ik had vd week een vervangster en die laat ik dus niet meer aan mijn hondjes komen.
Dus ik wacht op de controle van het oor en ga lekker bij mijn eigen DA.
Jammer van de antibiotica, nu moet je 4 weken wachten voordat je een kweek kan laten maken.
Door sandrra
#1406226
Meen je dat nou???
Dat dat vertelde die  :censored2: er niet bij...

Misschien een stomme vraag. Maar als de oren dan schoon zijn kan er dan alsnog een kweek gemaakt worden?
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1406235
SandRRa schreef: Meen je dat nou???
Dat dat vertelde die  :censored2: er niet bij...

Misschien een stomme vraag. Maar als de oren dan schoon zijn kan er dan alsnog een kweek gemaakt worden?
Nee, want als de oren schoon zijn, zitten er geen bacterien meer in. Nou ja er zitten natuurlijk altijd wat bacterien in een oor, maar je kweekt dan een mengeling van allerlei soorten. Je kunt het beste een kweek nemen als er flink wat viezigheid in de oren zit en er al een tijdje niet is behandeld met antibiotica.
Door sandrra
#1406259
*Dorothea* schreef: Nee, want als de oren schoon zijn, zitten er geen bacterien meer in. Nou ja er zitten natuurlijk altijd wat bacterien in een oor, maar je kweekt dan een mengeling van allerlei soorten. Je kunt het beste een kweek nemen als er flink wat viezigheid in de oren zit en er al een tijdje niet is behandeld met antibiotica.
Ja daar was ik al bang voor... Nou ja hopelijk komt t niet meer terug. Zo ja dan ga ik meteen voor een kweek.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door