Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Denise1
#1406158
Nu heb ik dus meebesteld met herby. Het is niet veel maar gewoon om te proberen. Dingen die ik hier niet kan kopen.

Ik heb ook besteld de wild assortie. Ik heb geen flauw idee wat ik me daarvan moet voorstellen. Is het alleen orgaan of zijn het hele prooidieren of is het afhankelijk van wat er beschikbaar is??

Daarnaast heb ik parelhoen besteld. Volgens mij is dat een hele hoen met kop en alles erop en aan. Die moet ik dus eerst kortwieken voordat ik hem maal of voer. Zijn er dan nog dingen die ik er eerst uit moet halen voordat ik hem maal?? Ik kan me niet echt voorstellen dat een galblaas lekker is bijv. En hoe doe ik dat dan??

Oh ja ik heb ook nog foto's:

Afbeelding
Muis
Afbeelding
Lillie
Afbeelding
Muis vindt eten maken heeeeeel spannend en wil graag voorproeven.
Door Too
#1406171
Spannend  :)

Wildassortie is gewoon spiervlees van wild, hert/ree oid

Parelhoen dat zijn [bevleesde] karkassen, dat hoef je alleen maar in passende stukken te hakken/knippen -er zitten geen enge dingen op of aan.
Door Denise1
#1407251
Ja leuk he. Nee als ik maal mag hij wel op de vensterbank of op het dichtgeklapte fornuis maar aangezien ik al een mooie dut in de vloer heb van de molen omdat hij overenthausiast werd  :o liever niet. Maar ja je kunt nu ook zien hoe mooi gespierd hij is en hoe groot hij inmiddels is.
Door Denise1
#1408704
Hahahaha ik zit nog even naar die eerste foto te kijken. Daar was muis boos want hij paste niet in het pinkpop-petje...... Dan maar erop moet hij gedacht hebben.

Nou bestelling net opgehaald zit mooi spul bij als ik het zo bekijk. Ik heb alleen i.p.v. eendkarkas ganskarkas gekregen en ik moet nog even kijken of dat wel door de molen wil want ik had begrepen dat gans harder is dan eend. Mwa ik zie wel.

En ik heb i.p.v. konijnkarkas konijnvoorbenen gekregen. Die zijn toch wel goed he voor de katten?? Niet dat het dragende te harde botten zijn.

De parelhoen was er niet jammer genoeg.....
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door