Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Veerle-scrappyToo
#1405788
Hoi,

ik had hier al enkele berichtjes geplaatst in verschillende onderdelen over ons Nena.  Hoofdprobleem is dus jeuk en hiervoor dus sinds begin oktober verschillende stappen voor ondernomen.  Nu  keek ik net met mijn ventje opnieuw naar haar buik en zag ik eigenlijk heel veel zwart (of toch heel donker bruine) stipjes.  Er eerst over gewreven met de hand, ging er niet af, toen met een gewoon nat washandje en ging er ook bijna niet af.  Ben toen met mijn neus echt op haar vel gaan liggen om te zien wat het nu juist was en ik kon niet beter vergelijken met "acne" bij tieners.  Als ik dus met mijn nagel er over wreef ging het er wel af en het was precies vettigere vuiligheid (die in de poriën ?) zat...
Ze heeft niet extra in het zand gezeten vandaag maar wel in 't park gewandeld maar niet neergelegen  En  ook in de tuin op 't terras geweest...
Ik heb nadien wat zeep op mijn washandje gedaan en toen is het er wel afgegaan.  Zou dit nu ook een vorm van ontgiften kunnen zijn?  Dat er vuiligheid wordt afgescheiden via haar zwakke plek?
Wat zijn trouwens nog andere symptomen van ontgiften?  Meer jeuk krijgen dat ken ik en donderdag viel dit écht wel op dat ze veel meer jeuk had.  Maar waar moet ik nog op letten?
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1405794
Over die bruine stippies zijn al meerdere topics geweest en ik geloof dat de uitkomst inderdaad ontgiften was.
Verdere verschijnselen;
sterke geur, prut uit ogen en oren.
Door Veerle-scrappyToo
#1405803
Dan ga ik even de zoekfunctie induiken op bruine stipjes want op ontgiften had ik niet meteen iets of ik moet er over gelezen hebben... :D heb al zoveel gelezen de laatste tijd en elke keer ga je op iets anders verder en vind je je begin soms niet meer terug

En die prut in haar ogen heeft ze al altij dgehad en schreef ik toe aan haar allergisch reageren op "iets" dus kan ik niet echt bij ontgiften onderbrengen denk ik
Laatst gewijzigd door Veerle-scrappyToo op zo 01 nov 2009, 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door