Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door Sher
#1400988
Vandaag krijg ik als het goed is hamsters en woestijnratjes voor Vinnie. Ik ben heel nieuwsgierig of hij het lekker zal vinden.  :nerves:
Gebruikersavatar
Door Sher
#1401274
Hamsters, woestijnratjes en ratten zitten in de vriezer.  :groupwave2:
Ik moet nog even bedenken wanneer meneer Vinnie zijn eerste portie met fotoreportage krijgt.  ;)
Gebruikersavatar
Door Sher
#1401609
Ik heb Vinnie net even laten ruiken aan zijn slachtoffer onbijt voor morgen. Hij heeft goedkeurend een kopje gegeven, maar reageerde verontwaardigd, toen het woestijnratje in een bakje werd gelegd om te ontdooien. Vinnie wil hem NU.
Het ziet er positief uit voor morgen.
Het zijn trouwens wel tergend schattige diertjes. Vroeger heb ik er ook eens één gehad.  :'(
Door Too
#1401632
pfff je bent een stuk dapperder dan ik....
ik heb stiekem een heel klein rondedansje gedaan toen muis behoorlijk geweigerd werd.. muis was volgens catoo leuk en best gezellig, muis mocht overal bij zijn [ fijn dat handvatje om te slepen] gechopt at ze uiteindelijk de helft...
ik heb gewoon supermarktbarfbeesten  :D
Gebruikersavatar
Door Sher
#1401799
Er ligt hier nog een heel klein stukje buik van de woestijnrat. Hij was blijkbaar erg lekker.  8)
Vinnie heeft er niet eens mee gespeeld.  :o
Gebruikersavatar
Door Sher
#1404051
Vinnie heeft hamster gegeten. Hij heeft er eerst met veel plezier mee gespeeld en daarna een halve hamster gegeten.
Het zijn volgens mij wel hamsters uit de bio-industrie. Wat een dikzak  :o een echte plofhamster volgens mij.  :-X
Er was een vriendje op bezoek, dus ik heb geen fototoestel gepakt. Nu heeft het jochie niets gezien, maar ik dacht dat hij wel zou komen kijken als ik foto's zou nemen.
Mijn eigen kinderen zijn al helemaal verknipt. Dieren uit de diepvries zijn voer, andere dieren zijn schattig.  :-X
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door