Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Nadia
#1399253
Heeft een reu iets van bijballen ofzo???
Kain (17 weken) werd net wakker en hij had helemaal onder aan zijn penis twee extra ballen zitten.. Zijn gewone ballen zaten er ook nog en deze andere waren ook kei hard, de rest van zijn penis zag er ook wat 'opgezwollen' uit...

Nu hij helemaal wakker en is alles weer normaal en zacht ::)

Ik heb geen tijd gehad om er een foto van te maken, want het was zo weer weg.. Maar ik vind het wel een vreemd fenomeen, ook omdat ze zo goed zichtbaar en voelbaar waren..

Iemand??
Door Nadia
#1399262
Ohhh.. ??? Ik wist niet dat dit bij een pupje ook al kon.. Haha, nou goed dan.. Niks om de druk om te maken  ;)
Ik had dit nog nooit gezien het was ook best groot..

Fijn om te weten dat alles werkt ;)
Door tessa
#1399448
En schrik ook vooral niet als Hij er een keer heeel ongelukkig bijstaat met een  paarsig/blauwe piemel drie keer zo groot als normaal.
Komt ook vanzelf weer goed, is een erectie.
Beetje stom praatje maar ik weet dat mensen bij de aanblik hiervan enorm in paniek kunnen raken :biggrin2:
Door Nadia
#1399889
:O Er staat me nog wat te wachten lees ik zo..

Ik had er wel al eens van gehoord, maar bij een pup?? Ben wel blij dat alles werkt bij mijn mannetje
Door DJARA
#1400337
;D Dit zijn z'n zijwieltjes, hij is aan het oefenen.... :biggrin2: ;D

Even Googlelen Bulbus Glandis....... ;)
Door Boez
#1400513
Nou ik vroeg ook aan de dierenarts wat dat nou kon zijn  ;D, 't is een beetje genant maar echt niet verschrikkelijk ofzo :D Het ziet er ook gewoon heel maf uit zo'n plaatselijke verdikking.
Door conleeuw
#1402291
nou, ik was ook zo iemand die noggal puzzelend er bij stond met... wat moeten wij hier nou mee..... antwoord.... lekker laten zitten, hoort er bij ;D ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door