Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Iza
#1397126
Ik ben een beginner dus ben flink op zoek naar leveranciers van vers voer. Slagers in mijn dorp werken niet erg mee dus moet het anders proberen.

Hebben jullie ervaring met www.gelukkigdier.nl? Zijn de producten goed?

Bedankt, Iza
Door Borke
#1397130
Ik ken ze niet (woon zelf in ZH) maar een vlugge blik op de site, ziet er goed uit.
Van de merken die ze voeren ken ik alleen Bandit uit eigen ervaring en dat is prima spul, dat is kvv.
Door Iza
#1397139
Wat mij meer intereseert is het vers voer. Op de foto's ziet het heel goed uit. De prijzen zijn ook niet gek. Heb zelf precies uitgerekend wat mij zal kosten per week om mijn hond super afwisselend te laten eten. Het was maar 10 euro. Daar stond ik van versteld. En zij hebben echt veel.
Door marye
#1397601
Ik heb ook zeer goede ervaringen met gelukkig dier!
Heel mooi spul en inderdaad een goede service.
Ik doe er af en toe met een aantal vrienden een grote bestelling.
Door Paula1976
#1397692
Prima service en prima barfmateriaal! Reageren ook vrij snel op emails en denken ook met je mee als je vragen hebt!

Als je in de buurt woont kun je ook op afspraak bij hun terecht voor afhalen.
Door Iza
#1397871
Leuk, blij te horen. Ik weet dan zeker dat ik mijn hond goed voer kan geven. Als beginnende barfer is het nog lastig om zelf al dat lekkers te verzamelen.  :biggrin2:
Door Bennie
#1469497
Ik vind die Gelukkkig Dier stempeltjes door die dode dieren op hun site altijd een beetje cynisch overkomen :biggrin2:.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Bennie op zo 03 jan 2010, 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door