Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door rheawithpixels
#1395269
Ik wil volgende week wat gaan bestellen bij Bob Bakker. Wat is jullie ervaring met zijn producten. Die recreatiebotten hoef ik zowieso niet te hebben, maar wat betreft snijzels enzo? Is dat wat of is dat meer vet dan vlees? Ik zag ook barfpakket staan, maar vraag me af of er nu nog lekkere zachte ribben te vinden zijn....

Hoor graag jullie ervaringen en adviezen.

grtz,
Elles
Gebruikersavatar
Door *Nikki*
#1395296
Je kan hem ook even bellen.

Barfpakket en snijsel heb ik geen ervaring mee maar zijn pens en organen zien er altijd wel mooi uit
Door rheawithpixels
#1395327
Ik heb al mailcontact met hem, maar ik wil eigenlijk even horen van de ervaren gebruikers wat die ervan vinden  :D
Heb namelijk laatst ook al een goeie miskoop gehad en wil dit eigenlijk een beetje voorkomen :-(
Door miik
#1396288
ik stuur je even een Pb'tje :)
Laatst gewijzigd door miik op do 22 okt 2009, 11:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Door bea
#1396317
Ik heb nu weer lamsvlees van Bob en het is toppie ;)
Je kan het hier ook aan Bob vragen hoor hij is hier ook lid ;)
Door rheawithpixels
#1396332
@ Bea:

Dat zijn die lamssnijzels?
Ik wil volgende week naar hem toegaan. Ik heb hem al gemaild dat hij een bestelling kan verwachten.
Wil ook geiten, rund en paardsnijzels bestellen. En orgaan natuurlijk  :D
In botten kom ik om want ik heb een vuilniszak vol met kipkarkas meegekregen vorige week  ;D
Gebruikersavatar
Door *Nikki*
#1396380
bea schreef: Ik heb nu weer lamsvlees van Bob en het is toppie ;)
Je kan het hier ook aan Bob vragen hoor hij is hier ook lid ;)
Ik heb helemaal geen lamspiervlees op de prijzen lijst staan. Hoe duur is dat?
Door sandrra
#1396488
*Nikki* schreef: Ik heb helemaal geen lamspiervlees op de prijzen lijst staan. Hoe duur is dat?
Waar staan die prijslijsten van Bob???
Gebruikersavatar
Door *Nikki*
#1396574
SandRRa schreef: Waar staan die prijslijsten van Bob???
Ik heb je een mail gestuurd met de prijslijst
Door sandrra
#1396586
*Nikki* schreef: Ik heb je een mail gestuurd met de prijslijst
Ja het kwam net binnen thnx. :)
Door deja
#1396601
Ik heb laatst ook een partij vlees van Bob binnen gekregen.
Op zich prima vlees geit was goed rund is wat slierterig maar best goed te doen en paard vond ik erg veel vet aan had 5 % gevraagd maar dat had hij niet dus kreeg 20 % had ook strotten die waren ook goed en nier en pens die was erg gevuld en daar had ik wel wat problemen mee vond ik erg vies om porties van te maken.
Door Hertog
#1396774
Is Rob in regio Zuid Holland? Mag ik dan ook een prijslijst? en een mail adres
Gebruikersavatar
Door *Nikki*
#1397075
Hertog schreef: Is Rob in regio Zuid Holland? Mag ik dan ook een prijslijst? en een mail adres
Nee, Bob zit in de regio noord Holland, Aartswoud
Door rheawithpixels
#1397143
We gaan het gewoon eens uitproberen. Rij wel even die kant op volgende week, het is maar een half uurtje rijden dus goed te doen. Als het niks is, blijft het bij die ene keer  :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door