Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Lia*
#139393
met een acute maagkanteling.Om 20.00 uur zag ik dat hij braakneigingen had en er kwam niets. Gelijk de dierenarts gebeld en ik kon gelijk komen.Hij is gelijk geopereerd en de maag is vast gezet en de milt is verwijderd.Nu maar hopen dat mijn ventje het overleefd.Duimen jullie voor mij ventje.Ik wil hem echt nog niet kwijt.Hij is 9 1/2 jaar en moet zeker nog 3 jaar mee. De DA heeft net gebeld en Hij leeft nog.Nu maar HOPEN op een goede afloop.Allemaal duimen he.Hij is zo verschrikkelijk lief. :'( :'( :'( :'(
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#139453
Ja mensen ik heb het effe niet meer.Hij maakt een kans van 50 % de mild is er uit en nu maar hopen dat hij het overleeft.Ik heb al flink wat afgejankt.Dit is de 3e met een maagkanteling.Ik ben nog nooit zo snel bij de dierenarts geweest.Normaal is het 20 min. rijden.Ik heb het in 10 min, gedaan. Er zaten nog mensen in de wachtkamer,maar die bleven lekker zitten.Ik (Shester) werd gelijk verdoofd en een slang naar binnen.Niets niets en niets ik wist het al gelijk.Duimen jullie aub voor mijn ventje.Hij moet het reden hè.
Door Helen
#139462
Unique schreef: Ja mensen ik heb het effe niet meer.Hij maakt een kans van 50 % de mild is er uit en nu maar hopen dat hij het overleeft.Ik heb al flink wat afgejankt.Dit is de 3e met een maagkanteling.Ik ben nog nooit zo snel bij de dierenarts geweest.Normaal is het 20 min. rijden.Ik heb het in 10 min, gedaan. Er zaten nog mensen in de wachtkamer,maar die bleven lekker zitten.Ik (Shester) werd gelijk verdoofd en een slang naar binnen.Niets niets en niets ik wist het al gelijk.Duimen jullie aub voor mijn ventje.Hij moet het reden hè.
Oh, wat ontzettend erg. Ik leef met je mee.
Was het trouwens een versvleeshond?

sterkte Helen
Gebruikersavatar
Door Angelique
#139487
Dat is erg zeg Lia :-[

Hier hopen en duimen we mee op het goede herstel van Shester :-*

Dat "misschien te veel" wat je eerder schreef moet je van je afzetten. De meeste kantelingen vinden plaatst op een lege maag. Maak je eigen dus geen verwijten, want die zijn er niet.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door