Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Kefraya
#1394155
Ik ben zelf niet zo voor al die chemische troep in/op mijn katten. Dus als het niet nodig is, zou ik het niet doen, maar dat is een persoonlijke keuze.
Door IzMi
#1394160
Eens!

Maar ik dacht misschien moet het wel jaarlijks ofzo.. Heb er nog nooit mee te maken gehad vandaar! Maar goed dan doen we het gewoon lekker niet :D
Door Too
#1394276
Niks doen als er niks is...  ;)

Zo deed ik t ook met de buitenkat...checkcheck ... alleen een pipet en  evt schoonmaak-actie als ze er daadwerkelijk waren
Door Henkje
#1402493
Ik heb vorige week sinds een jaar weer een vlo gezien. Ik kam ze normaal een keer in de week met de vlooienkam, maar de laatste tijd natuurlijk vergeten.
En de reden, altijd leuk: nieuwe buurkatten die hier ook graag binnen willen komen :(
Door flin
#1402628
[quote="Henkje"]

En de reden, altijd leuk: nieuwe buurkatten die hier ook graag binnen willen komen :(
[/quote]

vlooieneieren zwerven ook buiten hoor... ;) en blijven heeeel lang goed... :-X

totdat er iets lekkers voorbijkomt, natuurlijk...; door trilling komen ze uit, en hop!
Door flin
#1403672
[quote="Henkje"]
Ook als deze indringers uitgebreid op je bank met schapenvel achter hun oren gaan krabben ::)
[/quote]

laten je vaste huistijgers dit toe?  :o

mocht er bij ons een onverlaat met staart per ongeluk in de tuin komen, staan er hier 2 grommend voor 't raam...
en als 'k dan de achterdeur open doe....ohohow...dan zijn 't bijna èchte grote tijgers, (in elk geval maken ze zich groot  :D ) de onverlaat weet niet hoe snel hij weg moet komen... (overigens zonder vechten of verwondingen oid hoor!)
de schrik voor de grote oren zal eigenlijk wel genoeg zijn... :biggrin2:
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door