Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door lisa-v
#1389140
hoi ik ben echt een beginneling en ga voor het eerst kippennekken aan mijn hondje geven.
ik heb ze net binnen gekregen, maar ze zijn bevroren. ik wil ze graag apart verpakken en in de vriezer doen want dat is natuurlijk veel handiger pakken enz. hoe kan ik het nu het best doen? ik heb geprobeerd de klomp uit elkaar te halen maar dat lukt niet. mag ik het een uurtje laten staan dan uit elkaar halen en weer invriezen of is dat heel slecht? graad tips!
#1389150
ik zou ze niet per stuk verpakken; dan is je verpakkingsmateriaal duurder dan je nekken  :-\ :-\

Hoeveel wilde je per maaltijd geven? 

ik vries ze per 12 in, dan krijgen ze in 2 maaltijden elk 2 stuks  :)

ook al vries je iets 2-3-4 keer in, voor de hondjes maakt dat niet uit  :)
#1389167
okeej bedankt!! ik moet haar nog laten wennen aan het eten van de kippennekken dus ik weet niet hoe veel ik haar gelijk mag geven!?
ze heeft gister voor het eerst 1 kippenvleugel gegeten en vandaag eerst harde ontlasting en daarna het laatste beetje dun is dat normaal voor de eerste keer?
Door Xada
#1389225
Volgens mij is dat wel normaal voor een eerste keer, maar dan zou ik vandaag spiervlees geven of lever, dat laxeert. Ik weet niet wat voor hond je hebt en welke leeftijd, dus hoeveel ze mag eten. Maar ik vries hier alles in in pakketten van ca. 2,5 kilo en de groente apart van het vlees. Dan pak ik per dag 1 zakje groente en 1 zakje vlees eruit.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door